Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
1.2 2022 jsem objednala stelivo pro kočky + doprava 49 kč, celková částka 447 kč. druhý den jsem zaplatila převodem..mall objednávku zaslal, bohužel se ke mě nedostala s tím, že objednávka před doručením na balíkovnu byla zrušena. Mall neměl ani tolik slušnosti, aby mě informoval. 5.2 2022 jsem kontaktovala mall přes linku co se děje a proč..bohužel a co nechápu, mall o tom nevěděl. Slečna se omluvila, domluvili jsme se na vrácení peněz a jako omluvu mi zaslala kupon na 150 kč. Proto jsem tedy 5.2.22 vytvořila novou objednávku, datum doručení avizovali 8.2.2022, uplatnila kupon a přes platební bránu okamžitě zaplatila kartou. Celý ten den jsem tedy čekala, večer jsem se podívala na sledování zásilky a zásilka byla opět zrušena.
Momentálně mám na mallu 447 kč +297 kč, ale zboží nemám ani z jedné zásilky.
Na zákaznické lince opět omluva, přislíbena urgence vrácení platby za první objednávku a slib, že až paní zjistí co se děje, tak zavolá. Za 22 hodin to nezjistila. Druhý pokus zákaznická linka..
Opět omluvy..jediné co z toho vyplynulo bylo, že si mám objednat po třetí..a neplatit 49 kč za balíkovnu, ale tentokrát zaplatit přepravu na adresu..
Možná bych ještě snesla, kdyby byla vůle a předělali druhou objednávku (to jsem i navrhla) a místo ní to poslali na svoje náklady na adresu, jako omluvu.
Bohužel nejsem blázen, abych poslala svoje peníze potřetí a neměla zase nic.
Chovaní na úrovni nevím čeho..
Doufám,že se ke mě alespoň peníze dostanou...Já když je posílala měli je hned...
4x Biokat's Bianco Fresh Control 10kg
v rámci slušného chování bych očekávala doručení druhé objednávky za stejnou cenu ( byl tam ten poukaz na 150 kč) jakýmkoliv způsobem na náklady Mall. Evidentně se slušné chování a vychování už nenosí..
|
Tweet |
Dojde-li ke zrušení smlouvy ze strany podnikatele, má podnikatel povinnost nejdéle do 14 dnů vrátit spotřebiteli zaplacenou peněžní částku, pokud tak neučiní dostává se do prodlení a spotřebitel si může nárokovat úroky z prodlení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velmi mě mrzí vzniklé nepříjemnosti. Prosím, zašlete mi čísla obou objednávek na overeno@mall.cz a do předmětu zprávy uveďte slovo DTEST.
Prověřím v jakém stavu je vrácení platbe a určitě se společně domluvíme na řešení.
S pozdravem,
Hana
overeno@mall.cz
Dobrý den.
Milá dámo, obě dvě čísla objednávek máte v popisu stížnosti. Kdyby jste chtěla, vyřešíte to a nebudete se mě tu ptát.
Z první objednávky peníze už přišli, ovšem co je za problém vyřešit i druhou objednávku to nechápu. 136441034..nemyslím si že by jste ji nenašli podle jména, jen se evidentně nechce. Že to mallu stojí za to..
Dobrý den,
děkuji za doplňující informaci. Již 4.2. Vám kolega nabízel vytvoření nové objednávky za stejných cenových podmínek jako u první objednávky. Na tuto nabídku jste bohužel nereagovala.
Platba za druhou objendávku Vám byla odeslána 25.2. a pevně věřím, že jí již evidujete na svém bankovním účtu. V případě, že je objednávka zrušena, není možné jí znovu vyexpedovat a je potřeba vytvořit zcela novou objednávku. To jste bohužel z pochopitelných důvodů odmítla.
Pokud Váš zájem o zboží přetrvává, ráda Vám vytvořím novou objednávku za původní cenu, uplatním v něm slevový poukaz a na naše náklady odešleme zboží k Vám domů.
S pozdravem,
Hana
overeno@mall.cz
Dobrý den,
Při telefonátu po první zrušené objednávce, mi byla nabídnuta "omluva" dárkový poukaz za 150 Kč. Proto jsem udělala objednávku znovu, protože mě ani ve snu nenapadlo že se to bude opakovat. Když jsem si volala po druhé zrušené objednávce nebylo mi nabídnuto nic, o ceně z předchozí objednávky jsem si mohla nechat zdát. Na potřetí jsem štěstí nepokoušela. Ovšem mall pokoušel mou trpělivost a peníze jsem z vás tahala téměř měsíc z druhé objednávky, až když jsem si volala 26.2 tak na to konto peníze 1.3 přišli. Omluva žádná a email s informací, že jste objednávku zrušili??? Následné řešení??? Ani ťuk...však ona si toho všimne sama...diky moc, váš eshop nikdy víc.
Dobrý den, je mi opravdu líto vzniklých nepříjemností. Zaslala jsem Vám na e-mail omluvu ve formě slevového poukazu v hodnotě 400 Kč.
Zajisté chápu, že teď jste na nás nahněvaná, přesto doufám, že nám dáte ještě příležitost si naší reputaci napravit.
S pozdravem,
Hana
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: