Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na pobočku Lidl v Ostravě-Bělském lese na ulici Plzeňská. Dnes, 9.února odpoledne byly minimálně 3 výrobky na prodejně bez cenovek. Zboží bylo umístěno vedle akčního regálu a nejspíš bylo přesunuto nebo určeno k přesunu na jiné místo. Zákaznici však nemohou vědět cenu těchto výrobků. Dále u zlevněných masných výrobků nebyla uvedena cena po slevě, pouze cena za 1kg a dané maso mělo přilepeno nálepku ,,sleva". Některé masa např. kuřecí, cenu po slevě obsahovalo, velká část ostatních ji ale neměla.
K tomu u mléčných výrobků bylo nalezeno více než 10ks prošlých tvarohů a smetan značky Pilos. Datum spotřeby bylo do 8.2. Toto zboží tedy nemělo již další den ráno na prodejně co dělat. Je tedy možné, že nikdo ze zaměstnanců nezkontroloval ze dne 8.2. na 9.2. stav a čerstvost výrobků. Ocenil bych o prošetření, jelikož nejsem sám kdo má pocit, že se semtam toto děje.
Mimo to bylo omezené procházení po prodejně, jelikož má Lidl následující den(čtvrtek) novou nabídku a tak na se na prodejně připravovalo nové zboží. To je ale možné udělat nikoli v 16.hodině odpoledne, ale až večer nebo po zavírací době. Děkuji.
Prošlé potraviny byly značky Pilos, maso bez ceny po slevě bylo převážně v balení XXL, ostatní podrobnosti v popisu.
Větší či častější kontrola všech cenovek a čerstvosti všech výrobků.
|
Tweet |
Cena zboží:
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Kvalita výrobků:
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa a mléčných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Bujnochu. Děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně s touto situací setkal. Prosíme Vás, abyste Vaše upozornění zaslal na e-mail hotline@lidl.cz . Kolegové ze zákaznického servisu upozornění předají do Vámi uvedené prodejny, aby mohlo dojít k nápravě a opětovnému proškolení našich zaměstnanců. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: