Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5567Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Jiří Jelínek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.12.2014 jsem uplatnil reklamaci na můj mobilní telefon Nokia Asha 300 na prodejně Karlovy Vary. Z ničeho nic přestal fungovat display. Telefon je 1rok starý tudíž jsem uplatnil řádnou reklamaci. Reklamace byla přijata řádně a bylo mi sděleno že ze zákona mají 30dní a že mám čekat. Tak jsem v klidu odešel. Minulý týden mi bylo sděleno že reklamace byla vyřízena a že se mám dostavit s příjmkou do reklamace na pobočku Karlovy Vary. Ale v tom samém emailu stálo že reklamace byla Zamítnuta - mechanické poškození. Tak jsem zatelefonoval na zákaznickou linku kde jsem protelefonoval 3x cca 10minut. Tam mi bylo sděleno že to mobilu natekla neznáma kapalina. Dnes jsem navštívil pobočku kde mi bylo zcela v klidu řečeno že je to zcela normální že se to může stát třeba v kapse která není provzduštěná a telefon se nachází ve vlhkém prostředí. Ale co mě opravdu naštvalo bylo to, když mi telefon pán donesl tak byl zcela v jiném stavu. Je obouchané čelo telefonu z obou stran - podotýkám že není zapsáno v reklamačním protokolu a pán který to příjmal říkal že už to bylo. Tudíž se domnívám že to někomu spadlo do neznámé kapaliny. Odmítl jsem telefon převzít.


Produkt

Reklamace č. SRE14401515,Nokia Asha 300 White Silve, Sériové č. 356725051108290 Objednací kód RN300c


Požadované řešení

Jelikož se telefon už neprodává, tak vystavení dobropisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 10:23, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby si vyžádal fotografie poškození mobilního telefonu, které mělo být způsobeno kapalinou. Soudní znalec poté může určit, zda je reklamovaná vada následkem tohoto poškození. Pouze v takovém případě by reklamace byla oprávněně zamítnuta.

Co se týká poškození telefonu v době reklamačního řízení, platí, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. V tomto případě je rozhodující znění protokolu o přijetí reklamace, ve kterém se zjevné vady standardně uvádějí a namítnutí poškození spotřebitel bez zbytečného odkladu.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2015 16:31, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.