Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#55678DuPonti s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2022, před 3 lety

Monika Pešková

Znění stížnosti

Nebyla jsem dostatečně seznámena s podmínkami, uhradila jsem z karty 660Kč ale odešlo mi také i 400Kč na společnost seznamka rodičů aniž bych si toto objednala a tuto platbu si přála. Potřebuji prosím ukončit jakékoliv smluvní vztahy, pokud vznikly a zjistit na jaký účet odešly dvě platby, zejména 400Kč neoprávněně. Takto to vypadá na účtu, nechápu jak je to možné, že odešly platby dvě.

S pozdravem

Ing.Monika Pešková

Děkuji za řešení této věci.


Produkt

Neoprávněné platby


Požadované řešení

Prosím o doporučený postup. Mám dotaz, zda pokud kartu zablokuji, může mi nadále společnost strhávat platby.
Děkuji Pešková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2022 11:06, před 3 lety

Společnost DuPonti s.r.o. provozuje seznamovací služby (seznamky). V tomto smluvním vztahu pravděpodobně došlo k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu, protože tato existence (jak je uvedeno výše) zaniká již uplynutím původně sjednané doby.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2022 10:41, před 3 lety

Dobrý den, paní Pešková.
400kč navíc je služba, kterou jste musela odsouhlasit. Jedná se o balíček propagací profilu. K odstoupení od smlouvy stačí kterýkoli z těchto kroků: smazání profilu, zaslání emailu nebo informace přes podporu webu. K ukončení smluvního vztahu vám nijak nepomůže, když napíšete stížnost na dTest. Stačí se obrátit na nás.
Napište mi prosím, na jaké seznamce jste registrovaná + poslední 4 čísla karty, abychom platbu dohledali a věc mohli vyřešit.
S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 15:05, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2022 23:41, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.