Společnost


Zdravotnické potřeby - U pošty, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5568Neuznaná reklamace na zdravotní obuv Eurostar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Hana Valentová

Znění stížnosti

Dne 25.7.2012 jsem zakoupila zdravotní obuv zn. Eurostar velikost 42 pro manžela za 1350,- Kč v prodejně Zdravotnické potřeby U pošty s.r.o. Prodejna obuvi, Sedláčkova 34, 301 11 Plzeň.Tyto boty jsme reklamovali už dne 20.12.2013 a byly nám vyměněny za jiné kvůli popraskání ozdobného proužku s nití a následnému roztržení špičky, na botě se udělal tzv. žralok. Dne 4.11.2014 jsem reklamovala tento vyreklamovaný pár zdravotní obuvi značky Eurostar velikost 42, pro stejnou závadu – opět popraskaná a roztržená špička v oblasti švu. Druhá reklamace tohoto páru mně však nebyla uznána, pro důvody, které naprosto odmítám, např. :
„Jedná se o značně obnošenou obuv a případné špatné používání obuvi. Dále je obuv značně znečištěna a zapáchá...“, tak se vyjádřil v Reklamačním protokolu jednatel fy Eurostar. Své zamítavé stanovisko jsem vyjádřila písemně dne 2.12.2014 ve výše uvedené prodejně. Já jsem si zakoupila stejnou zdravotní obuv, velikost 37 za 1450,- Kč dne 20.6.2012, u které se projevila naprosto stejná závada, jako u manželových bot, jen jsem o 14 dnů „překročila“ dvouletou záruční lhůtu. Boty jsem vyhodila, což mne teď mrzí, protože jsem mohla dokladovat na jiném páru kvalitu bot. Podotýkám, že na chalupě, kam jsme si boty pořizovali, trávíme tak zhruba půlku týdne a nejsou to jen naše jediné boty. Boty byly pravidelně ošetřovány kvalitním krémem na boty a při koupi jsme byli ujištěni, že jsou to boty na ven. Byli jsme ochotni si připlatit, protože v našem věku (jsme oba s manželem v důchodu) již víme, že v kvalitní, respektive zdravotní obuvi, tak nebolí nohy při práci na zahradě, jako v botách zakoupených na tržnicích za podstatně nižší cenu. Ptám se tedy, jak je možné, že u tak drahých zdravotních bot, které jsme nenosili každodenně, došlo v tak krátké době (viz data koupě a data reklamací) k naprosto shodnému poškození, když se uvádí, že se nejedná o vadu materiálu a výrobní vady? Já se domnívám, že opak je pravdou. Dále nerozumím větě v Reklamačním prokolu, že „Jedná se o značně obnošenou obuv a případné špatné používání obuvi.“ Jaké je správné používání zdravotních bot značky Eurostar? Proč nám byl první pár bot bez problémů vyměněn a u reklamace stejné vady druhého páru došlo k zamítavému stanovisku? Dobře vím, že boty na reklamaci musí být předány čisté – což jsem splnila, vzorovanou podrážku s různými drážkami jsem vyčistila zubním kartáčkem. Paní prodavačka, která boty přebírala, mi ohledně čistoty bot nic nevytkla. A jestli někde zůstala nepatrná skvrnka, pak prosím dodatečně o prominutí. Vždyť jsme si boty pořizovali na chůzi a venkovní práce po zahradě.
Výše uvedené stanovisko jsem předala dne 4.12.2014 pí vedoucí prodejny Zdravotnických potřeb U pošty, Sedláčkova 34, 301 11 Plzeň, a jednu kopii zaslala doporučeně dne 4.12.2014 jednateli fy Eurostar Hübner s.r.o., Brnířov 113, 345 06 Kdyně. Dosud jsem však neobdržela od nikoho žádné vyjádření.


Produkt

Reklamační lístek č. 182/2014, ze dne 4.11.2014, paragon na boty Eurostar 04.161/60, Reklamační protokol fy Eurostar Hübner s.r.o. ze dne 14.11.2014


Požadované řešení

Ve zdravotních botách se nám dobře chodilo, pokud by šly opravit, bylo by to pro nás řešení. Pokud tento pár obuvi opravit nelze, pak bychom chtěli výměnu, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 13:29, před 10 lety

Pokud prodávající nereflektuje na skutečnosti předložené spotřebitelkou a mezi stranami nadále existuje spor o existenci vady, doporučujeme spotřebitelce, aby se s odůvodněním reklamace obrátila na soudního znalce, který se bude zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 16:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 14:48, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

I když zde moje stížnost byla již uzavřena, musím Vám napsat, že dne 10.9.2015 mně byly vráceny peníze. Důvody v reklamačním vyjádření společnosti Eurostar s.r.o. se sídlem v Brnířově, která zastupuje německého výrobce zdravotní obuvi Varomed, jsem rozebrala se svým právníkem. Po vzneseném dotazu na německou adresu se mi ozval jednatel fy z Brnířova a zařídil, aby mi byly vráceny na prodejně Zdravotnické potřeby, kde jsem boty reklamovala (boty byly v záruce do 20.12.2015), peníze.

Jelikož byl spor vyřešen, celou stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.