Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
Dnes jsem byla nakupovat ve Vaší prodejně, a opět jsem byla v úžasu nad jednáním pokladních. Nestalo se mi to poprvé a dost mě to mrzí, když vidím jak ostatní se snaží. Jaký je problém? Přijít zaplatit stravenkovou kartou a zbytek doplatit. Zkrátka rozdělit jeden nákup na dvě platby.Řekněte si prkotina?? Asi zřejmě nikoliv. Neustále ta samá výmluva. "Že jí to systém nevezme", přitom stačilo by se zeptat kolegyně vedle. Pane jo, jdu za hodinu znovu, a jiné to bere?? Tak, kde je asi problém?
Klára Trejbal
..asi doučit???
|
Tweet |
Dle zákona jsou jediným platidlem, které musí prodejce přijímat, koruny české. Stravenky tedy nejsou zákonným platidlem. Pokud konkrétní prodejce přijímá stravenky, je to na jeho rozhodnutí. V takovém případě může mít prodejce, který je přijímá, stanovené podmínky jejich uplatnění. To jest nemusí na ně například vracet, nebo jen do určité částky.
Na tuto skutečnost musí však být spotřebitel upozorněn předem. Pokud by spotřebitel nebyl předem informován o podmínkách uplatnění a platby přijímanými stravenkami, kdy tato informace by měla být známa předem a vhodně zpřístupněna dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele, tak je nutné na to prodejce upozornit. V případě, že by nedošlo k nápravě, je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci se stížností.
Dobrý den. Souhlasíme tímto s uvedeným vyjádřením společnosti Dtest "Pokud konkrétní prodejce přijímá stravenky je to na jeho rozhodnutí. V takovém případě může mít prodejce, který je přijímá stanovené podmínky jejich uplatnění." a prosíme tímto o uzavření z jejich strany. Děkujeme. společnost Lidl Česká republika v.o.s.
Stížnost na žádost společnosti uzavíráme.