Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přišel mi email, že mám zaplatit za zboží něco přes 2000. Jenže mi žádné zboží nebylo doručeno nevím co s tím mám dělat. Dnes jsem mluvila s paní a ta mi řekla, že jim dlužím přes 2000, tak jsem jí řekla, že mám vše co mi přišlo zaplacené a že nechci platit za zboží, které mi nepřišlo a bylo mi sděleno, že teda nemusím platit tolik( asi penále) a musím, ale zaplatit asi 1200, ale nevím za co a proč. A úplně nechci poslat někam 1200, když mi nic nepřišlo.
Nevím za co mám platit
Ideálně bych to nechtěla platit, protože mi nic nepřišlo.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice ("nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Vážená paní Filipová,
rádi Vaši stížnost prověříme. K tomu potřebujeme dohledat Vaši zákaznickou kartu, prosíme o zákaznické číslo nebo Vaši adresu.
Pro rychlejší vyřízení doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 888, kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den, zákaznické číslo: 1165560027.
S pozdravem Filipová
Vážená paní Filipová,
je nám líto, ale Vámi zaslané číslo neodpovídá žádnému zákaznickému číslu v našem systému.
Prosím Vás buď o správné zákaznické číslo (7 číslic) nebo o Vaši celou adresu. Bez těchto údajů Vás nedokážeme dohledat a Vaši reklamaci vyřešit.
Opět dodáváme, že pro rychlejší vyřízení doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 888, kde jsme Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den, omlouvám se to bylo špatné číslo. Zde je mé zákaznické číslo: 9416781
S pozdravem Filipová
Vážená paní Filipová,
děkuji za zaslání zákaznického čísla. Kontrolovali jsme Vaši zákaznickou kartu a skutečně u Vás máme evidované 2 neuhrazené platby. Úhradu jsme Vám připomínali i pomocí upomínek a jelikož ani poté nebylo zboží zaplaceno, předali jsme případ inkasní společnosti.
Pokud jste zásilky neobdržela, prosíme o vyplnění a zaslání čestného prohlášení. Prohlášení následně zašlete na adresu Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2 nebo e-mailem naskenované či vyfocené telefonem na info.cz@helvetia-dm.com.
Prohlášení Vám zasílám jako přílohu této zprávy nebo ho najdete zde: https://www.helvetia.cz/cp9/
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.