Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5571Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Michaela Horáková

Znění stížnosti

Dobrý vede,
dne 9. ledna jsem v kamenné prodejně Datart v Olympia Olomouc zakoupila tblet Asus.
Ta let jsem doma rozbalily, vyzkoušela a zjistila jsem, ze mi nevyhovuje. SLA jsem jej tedy vrátit, v původní krabičce, nepoškozený. Na prodejně jsem vše slusne vysvětlila a požádala je o vrácení zboží. Bylo mi ale řečeno, ze krabička uz není zalisovana v fólií, tudíž zboží zpět nvezmou. Požádala, jsem o konzultaci se zástupcem prodejny, vedoucí již nebyl přítomen.
Pan S. mi arogantně a s výsměchem zdělil, ze nejsou žádná půjčovna a zboží bez folie nevezmou zpět. Je tohld chování a řešení situace v pořádku? Děkuji za odpověď.


Produkt

Asus MemoPad 7


Požadované řešení

Výměna zboží za jiné, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 17:11, před 10 lety

Spotřebitelka nemá ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené v kamenném obchodě, případně požadovat výměnu. Toto jsou nároky, které prodávající umožňují nad rámce zákona a mohou si za tím účelem stanovit podmínky, které spotřebitelka musí splnit, aby jí nárok na vrácení, případně výměnu zboží vznikl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.