Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý vede,
dne 9. ledna jsem v kamenné prodejně Datart v Olympia Olomouc zakoupila tblet Asus.
Ta let jsem doma rozbalily, vyzkoušela a zjistila jsem, ze mi nevyhovuje. SLA jsem jej tedy vrátit, v původní krabičce, nepoškozený. Na prodejně jsem vše slusne vysvětlila a požádala je o vrácení zboží. Bylo mi ale řečeno, ze krabička uz není zalisovana v fólií, tudíž zboží zpět nvezmou. Požádala, jsem o konzultaci se zástupcem prodejny, vedoucí již nebyl přítomen.
Pan S. mi arogantně a s výsměchem zdělil, ze nejsou žádná půjčovna a zboží bez folie nevezmou zpět. Je tohld chování a řešení situace v pořádku? Děkuji za odpověď.
Asus MemoPad 7
Výměna zboží za jiné, vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka nemá ze zákona právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené v kamenném obchodě, případně požadovat výměnu. Toto jsou nároky, které prodávající umožňují nad rámce zákona a mohou si za tím účelem stanovit podmínky, které spotřebitelka musí splnit, aby jí nárok na vrácení, případně výměnu zboží vznikl.