Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.08.2021 jsem zakoupil dvě vstupenky na Talkshow Miroslava Donutila, které se mělo uskutečnit dne 25.10.2021 v městském divadle a kině Ostrov v Havlíčkově Brodě.
Dne 7.9.2021 mi přišel mail od support@ticket365.cz, kde mi bylo oznámeno, že jsou nuceni přesunout Talkshow Miroslala Donutila na náhradní termín z organizačních důvodů, s tím, že mi nový termín představení bude upřesněn jakmile bude pořadatelem potvrzen. Toto byl první a zároveň poslední mail, který jsem od firmy dostal. V únoru 2022 jsem žádala mailem o zaslání nového termínu představení nebo vrácení peněz, ale už se vrátila pouze automatická zpráva o nedoručitelnosti.
Peníze za zakoupené vstupenky nebyly k dnešnímu dni vráceny.
Zjistil jsem, že majitel firmy Ticket 365, s.r.o. a Drama Production s. r. o., IČO 09627618 - pan Rostistav Meier je v insolvenci.
Drama Production s.r.o. Miroslav Meier
Rád bych dostal své peníze zpátky, nechápu,jak takovýhle zloději, můžou vesele dál podnikat a zákládat si další firmy!
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl společnosti Drama Production s.r.o. vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhne 21. 3. 2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B74183BD83657E05333F21FAC3692) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatní svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.