Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od této společnosti mi dnes přišel doporučeně dopis - Předžalobní upomínka - poslední pokus o smír.
Píšou, že kontrolou účetní evidence zjistili, že jsem doposud neuhradila částku 627 Kč. Pohledávka vznikla závazným objednáním zboží, které jsem si od přepravce nepřevzala.
Nikde žádná informace o tom, kdy jsem si zboží objednala, jaké zboží nebo číslo objednávky. Píšou, že přes několik upomínek, které mi zaslali, jsem částku stále nezaplatila a vyhrožují , že budou soudně nárokovat náhradu škody. Spory jim pomáhá řešit Společná advokátní kancelář SAK se sídlem v Brně.
Podívala jsem se na tento eshop a jsem si jistá, že jsem nikdy nic neobjednávala. Raději jsem zkontrolovala i emaily, zda od této společnosti nemám nějakou objednávku. Nikdy mi žádná upomínka nepřišla.
Rozhodla jsem se do společnosti zavolat, jediný telefonní kontakt, který na stránkách mají je na přepravní společnost WE DO / Uloženka, tam mě upozornili, že se společností Digital Shop nemají nic společného a bohužel mi nemohou pomoci, každopádně zaregistrovali v posledních dnech víc telefonátů, kdy lidé volali, že dostali stejný dopis jako já.
Obávám se, že se jedná jen o způsob, jak dostat z lidí peníze.
Nic jsem si neobjednala.
Pokud je tato předžalobní výzva opravdová a nejedná se o podvod, tak prosím o dodání konkrétních informací - kdy a jaké zboží jsem si ze stránek objednala, zda jsem uvedla nějaký kontakt na sebe.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek nikdy nebyl uzavřen, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.