Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5572Fotoaparat canon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

ladislav Hlaváček

Znění stížnosti

dobry den prosím o pomoc koupil jsem si fotak canon v datartu jihlava
slyšel jsem o vás dneska na F1 radiu a večer přijdu domu a taková rana tak jsem si řekl že vas zkusím kontaktovat


1 závada černy flek na fotkách=opraveno
2 závada černý flek na fotkách telefon byl po pádu jemně promáčklý leva strana =opraveno i přes promáčklinu uvedeno v protokolu při prijetí datartem
3závada černy flek na fotkách=opraveno
4 závada 11.12.2014 narodila se mi dcera v porodnici problém nejde mi blesk :-( neopraveno odpověd
Při poslední reklamaci s ev. č. SZ14294323 byla jako vada uvedeno „jedná se již o 4. závadu. Nefunkční blesk. Zk. žádá odstoupení od kupní smlouvy.“ Servis konstatoval mechanické poškození, pro které není možné opravu provést bezplatně v rámci zákonné záruky. Bohužel nemůžeme prokázat, kdy došlo k mechanickému poškození a jestli tato událost je v přímé souvislosti s reklamovanou vadou. Výrobek jste převzal, v tuto chvíli se můžete obrátit na soudního znalce v oboru, který by písemně a prokazatelně doložil souvislost výše uvedeného. Druhou možností je dodání fotoaparátu do prodejny, následně jej můžeme odeslat servisu k placené opravě, o jejíž ceně bychom Vás co nejdříve informovali.

dobry večer jelikož jsem žádné mechanické poškození
neprovedl jsem si 100% jisty ze jsem ji nezpůsobil a
blesk určíte nefunguje mechanické poškozením z mé strany
10 měsícu řádně splácím zboží které je nefunkčni


ladislav Hlaváček


Produkt

10 splatek radně sĺaceno


Požadované řešení

vrátit peníze nebo oprava zdarma a omluva datartu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 17:22, před 10 lety

Spotřebitel může rozporovat samotné odůvodnění reklamace tím, že prodávající je povinen odborně posoudit existenci vytknuté závady. Jedná se o odpovědnost prodávajícího. Reklamaci je možné zamítnout v případě, že mechanické poškození je v příčinné souvislosti s vytknutou vadou.

Pokud však prodávající bude trvat na zamítavém stanovisku, doporučíme spotřebiteli, pokud je přesvědčen, že se jedná o vadu a není způsobena mechanickým poškozením, aby se obrátil na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:06, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.