Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#55721Nedodané zásilky ze zahraničí.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2022, před 3 lety

Viktoriia Domina

Znění stížnosti

Dobrý den,

Žádám vás o vysvětlení, proč mi Česká pošta ve městě Kolín nedoručuje balíky z Číny s Aliexpress?


Nedostala jsem balíčky:


1. CZ 000009809727 (UN709123125BE) - Сelní odbavení úspěšně dokončeno 03.02.2022.


2. RV585331534CN - Сelní odbavení úspěšně dokončeno 31.01.2022.


3. CZ 000009810294 (CZ000009632411) - Сelní odbavení úspěšně dokončeno 03.02.2022.



Kde jsou všechny ty balíky, které byly odeslány ještě v říjnu?

Čekám už 4 měsíce!!!
Balíky dorazily do ČR v listopadu!!!


A proč mi na poště odpovídají, že na mé jméno nejsou žádné balíky?


Požadované řešení

Dodání zásilek během příštího týdne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2022 13:39, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.