Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#55735Položka navíc na účtence

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2022, před 3 lety

Natálie Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes 12. 2. 2022 v 17:06 v Hostivici jsme byli na nákupu v Lidlu. Nákup nebyl úplně malý ( 50 položek), když jsme doma vyložili nákup, podívali jsme se na dlouhou uctenku, kde na posledním místě stalo “Winston XSpression” za 112 Kč. Později jsme zjistili, ze jsou to cigarety a vzhledem k tomu, ze nejsme kuřáci a o cigarety bysme museli u pokladny požádat, velice nás to nastvalo. Naprosto chápeme, ze chyba se muže stát každému, ale toto je velice zvláštní, ze se podaří namalovat tento typ zboží náhodou. Bohužel jsme si toho nevšimli již v obchodě. Chci jen aby se o tom vědělo a aby se to nestalo dalším zákazníkům, případné vracení peněz by bylo na místě.
Předem děkuji za vyjádření k této skutečnosti a návrhu řešení.


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 09:10, před 3 lety

Podnikatel může po spotřebiteli požadovat pouze peníze za zboží, které skutečně zakoupil. Jestliže požaduje peníze i za jiné zboží, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení - takové peníze je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli bezprostředně po výzvě, v opačném případě by měl spotřebitel nárok na úroky z prodlení.

V uvedeném případě je nicméně problematické, že spotřebitel s reklamací nepřišel ihned. Doporučujeme spotřebitelům, aby si u nákupů kontrolovali účtenky ihned za pokladnou v prostorech k tomu určených. Budou mít lepší šanci prokázat, že si určité zaúčtované zboží nezakoupili, než v případě, kdy se s podobnou reklamací vrátí z domova.

V každém případě je vhodné v takových případech kontaktovat společnost, která může mít možnost předmětnou reklamaci prošetřit a spotřebiteli vrátit peníze, či navrhnout jiné řešení, které povede ke spokojenosti obou stran.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2022 09:56, před 3 lety

Dobrý den paní Benešová, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkovány položky navíc. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 09:49, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2022 15:46, před 3 lety


Natálie Benešová

Hodnocení: