Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5574Nedodání voucheru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2015, před 10 lety

Berka Schránilová

Znění stížnosti

objednávala jsem vouchery na balení 4 konské masti a 2 krát 2 lístky do 5D kina a stále čekám,měli to být vánoční dárky a stále mi píšete že je to připraveno a ono nic i když jsem platbu provedla hned.
Děkuji za kladné vyřízení
s pozdravem Anna Berka Schránilová


Produkt

2 lístky do 5D kina Harfa na interaktivní film / 2 lístky do 5D kina Harfa na interaktivní film / nabitý balíček 4 konských balzámů s cannabis i aloe vera (4 krát 500ml PFERDE BALSAM - včetně poštovného) -


Požadované řešení

Ráda bych je využila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 13:47, před 10 lety

Společnost se zavazuje vouchery dodat po obdržení platby. V dalším kroku je nutné rozlišit, zda je Slevomat.cz prodávajícím subjektem nebo pouze obstaral spotřebiteli voucher, který je nutno uplatnit o dodavatele zboží v souladu s podmínkami uvedenými na voucheru. Pokud se jedná o první případ, měla by společnost plnit ve lhůtě dohodnuté mezi stranami. Není-li lhůta dohodnuta, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2015 14:15, před 10 lety

Dobrý den, paní Schránilová,

vouchery jsme vám zaslali dne 10. 12. 2014 a e-,mail s vouchery evidujeme přečtený ve stejný den. Ostatně nám sama posíláte kódy voucherů, čili je máte v pořádku k dispozici.

Postup, jak objednat zboží je uveden na voucheru. Na váš dotaz ze dne 2. 1. jsme postup upřesnili v e-mailu ze dne 4. 1., na základě čehož jste objednala a voucher na koňské balzámy je uplatněn k 21. 1. Doba dodání od dodavatele zboží je 21 dnů od objednávky.

Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:56, před 10 lety

Společnost tedy splnila svou povinnost a spotřebitelka již vouchery v souladu s jejich pokyny uplatnila dle dostupných informací uplatnila. Žádáme tedy spotřebitelku o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:01, před 10 lety

Stížnost považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.