Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#55743Výdejní místo na Štefánikově ul.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2022, před 3 lety

máří Zatočilová

Znění stížnosti

Včera jsem si byla v odpoledních hodinách vyzvednout kosmetickou zásilku.Upozorňuji,že výdejní místo bylo naprosto volné.Měla jsem číslo a čekala a čekala a čekala ! Po 30 min.,jsem slušně požádala,zda-li by mě zboží
nevydali,když všichni co během té doby přišli (ppo mě) byli obslouženi.Teprve potom se začali po mém balíčku shánět. Byl pod pultem! Jsem váš stálý zákazník,chcete hodnocení po každé komunikaci s vaším pracovníkem,ale co je to platné,když ta koncovka je naprosto,ale naprosto špatná. Máří Zatočilová


Produkt

obj.455533913


Požadované řešení

takt při službě zákazníkům a systémové řešení?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2022 16:40, před 3 lety

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2022 08:32, před 3 lety

Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a moc se Vám omlouvám za situaci, která u výdeje Vaší objednávky nastala. Dle vyjádření naší pobočky, zde byla Vaše objednávka vyvolána a jelikož nedošlo k vyzvednutí, došlo poté k uložení do odložených zásilek. Mohlo se rovněž jednat o chybu systému, kdy k vyvolání neproběhlo v pořádku, což již bohužel není možné zpětně ověřit.
Jako omluvu za čekání, Vám mohu nabídnout dárkový poukaz v hodnotě 100Kč, který Vám případně zašlu na Vaši e-mailovou adresu. Prosím Vás tedy o informaci, zda-li pro Vás bude kompenzace v pořádku.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 09:54, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2022 10:52, před 3 lety


máří Zatočilová

Hodnocení: