Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Včera jsem si byla v odpoledních hodinách vyzvednout kosmetickou zásilku.Upozorňuji,že výdejní místo bylo naprosto volné.Měla jsem číslo a čekala a čekala a čekala ! Po 30 min.,jsem slušně požádala,zda-li by mě zboží
nevydali,když všichni co během té doby přišli (ppo mě) byli obslouženi.Teprve potom se začali po mém balíčku shánět. Byl pod pultem! Jsem váš stálý zákazník,chcete hodnocení po každé komunikaci s vaším pracovníkem,ale co je to platné,když ta koncovka je naprosto,ale naprosto špatná. Máří Zatočilová
obj.455533913
takt při službě zákazníkům a systémové řešení?
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a moc se Vám omlouvám za situaci, která u výdeje Vaší objednávky nastala. Dle vyjádření naší pobočky, zde byla Vaše objednávka vyvolána a jelikož nedošlo k vyzvednutí, došlo poté k uložení do odložených zásilek. Mohlo se rovněž jednat o chybu systému, kdy k vyvolání neproběhlo v pořádku, což již bohužel není možné zpětně ověřit.
Jako omluvu za čekání, Vám mohu nabídnout dárkový poukaz v hodnotě 100Kč, který Vám případně zašlu na Vaši e-mailovou adresu. Prosím Vás tedy o informaci, zda-li pro Vás bude kompenzace v pořádku.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: