Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55747Neoprávněně účtováno předplatné 2x99,-Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2022, před 3 lety

Jarmila Koláčková

Znění stížnosti

Bez jakéhokoliv vědomí se mi v mobilu objevila zpráva (pod O2CZ), že jsem právě odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99,- Kč za předplatné - bohužel nevím vůbec za co. O žádném předplatném nějaké aplikace však nemám povědomí. Snažila jsem se nalézt v mobilu ve správci souborů nějakou informaci o aplikaci, která by mohla mít něco společného s Wireless Works, ale bez výsledku.


Produkt

Jedinými informacemi jsou zatím dvakrát uvedené informace (dva poslední pátky 4. a 11.2.) o tom, že mně budou účtovány výše uvedené částky.


Požadované řešení

Byla bych vděčna za radu nebo pomoc, jak tuto záležitost, tj. odstranit výzvy k placení něčeho, co jsem si neobjednala a o čemž nic nevím, vyřešit.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2022 11:11, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 10:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.