Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#55757Zamítnutá reklamace MT

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2022, před 3 lety

Tomáš Mokroš

Znění stížnosti

Ve Vodafone jsem 27.4.2021 zakoupil MT, na kterým se v době do tří měsíců od prodeje vyskytla vada, která ovšem nebyla v servisu dne 29.7.2021 diagnostikována, závada se neprojevola, zařízení bylo testováno až po uvedení do servisního nastavení. Postupně se přidávaly další závady, telefon servisován 9.11.2021 a 10.1.2022 - při posledním servisu je na servisním listu napsáno, že "telefon je v záruce, defektní ihned při prodeji".

Po podané reklamaci Vodafone tuto zamítl, popsané závady byly odstraněny a nebo se neprojevily. To, že se neprojevily neznamená totéž, že nejsou, jelikož se opakují stále znovu.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 10 Pro


Požadované řešení

Pomoc, aby reklamace byla úspěšná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2022 16:07, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2022 12:33, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2022 16:48, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Reaguji na reakci společnosti Vodafone, kterou zde jménem společnosti vložila Lenka Pilná z oddělení péče o zákazníky. Její reakci jsem si přečetl dvakrát a nyní potřetí a nějak ji nemohu rozumět. Pochopil jsem jen to, že uvedenou pracovnici mrzí to, že vznikly komplikace. A dále už nechápu nic. Není mi jasné, proč zde reaguje oddělení péče o zákazníky, když je věc řešena s oddělením reklamačním, které reklamace posuzuje a má jisté kompetence a pravomoci případ řešit, určitě reklamaci nevyřeší oddělení péče. To, že se jedná o reklamaci, s jejímž řešením nesouhlasím a odvolal jsem se proti němu, již zmíněná pracovnice zřejmě přehlédla, což se může stát. Proto nechápu, proč bych měl sepisovat jakékoli vyjádření přes reklamační formulář, když záležitost, kterou řešíme, již reklamací je. A proto zadávat "reklamaci na reklamaci" podle mne není nutné. Pro úplnost dodávám, že nákupní doklad MT, veškeré servisní listy, má vyjádření, podání reklamace jakž i dosavadní komunikace mne a Vodafone je zde, případně jistě v záznamech na mém zákaznickém účtu a jistě je vše k dispozici a k nahlédnutí také na reklamačním oddělení Vodafonu.
Vše je uvedeno ve zprávě Vodafone 1112642. Proto myslím, že je možné se na vše podívat, aniž bych znovu vypisoval formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace - jen vědět kam se podívat. Snad už tedy bude pracovnice Pilná vědět, kam se podívat a že se na ni nebude jen dívat, ale že ji také bude řešit, případně předá příslušným oddělením.
Dnešního dne jsem se snažil kontaktovat oddělení péče telefonicky, ovšem jeden pokus se po hodině vyzvánění vypnul, druhý jsem po 46ti minutách vzdal, napotřetí jsem se dovolal a s nikým mne, bohužel, nemohou spojit, ani s oddělením reklamačním, které doposud nereagovalo na email z13.2.2022, kde se odvolávám proti vyřízení reklamace, ani oddělení retenčním, kde řeším splátky reklamovaného telefonu a domlouvám možnost nákupu telefonu nového. Retenční oddělení se mi poté ozvalo, ovšem oddělení reklamací zřejmě nemá můj případ ještě na programu.

To je zhruba vše k vyjádření Vodafonu dnešního dne, pracovnice Pilné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2022 08:39, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud jste již reklamaci podal, věřím, že pracovníci reklamačního oddělení celou záležitost prověří a budou Vás kontaktovat v nejbližší možné době. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2022 20:11, před 3 lety


Tomáš Mokroš

K vašemu vyjádření o reklamaci z 22.2uvádím, že s tímto nadále absolutně nesouhlasím a žádám vás naposled o vyřešení situace smírem obou stran a možnost zrušení kupní smlouvy.

V případě, že s tímto smírem nesouhlasíte, žádám vás o vystavení písemného potvrzení
o nezávadnosti MT, které potvrdí, že telefon je bez závad že tím pádem nemůže dojít
k poškození majetku či újmě na zdraví vlivem znovuprojevené závad, na nichž nadále trvám.
V případě, že se po vystavení tohoto potvrzení prodejcem závada projeví a způsobí poškození majetku či újmu na zdraví, vězte, že budo požadovat plnou náhradu škody, případně odškodné
při poškození zdraví, nedejbože trvalém poškození zdraví s trvalými následky.

Potvrzení o nezávadnosti zboží je povinen dle zákona vystavit prodejce, který musí prokázat bezzávadnost do šesti měsíců po prodeji. Vada a následné vady se začaly projevovat již
ve třetím měsíci po zakoupení MT a stále se projevují.
Zákazník je povinen prokázat vadu dle zákona po uplynutí šesti měsíců od data prodeje.

V případě, že takové potvrzení vydat nemůžete či nechcete, bude i to předmětem soudního sporu.
Stále máte možnost požádat o bezzávadnost MT servisní středisko či soudního znalce a jejich písemné potvrzení o bezzávadnosti MT doložit.

V případě, že nebude umožněno zrušení kupní smlouvy či nebude písemně prokázána vámi, jakožto prodejcem, bezzávadnost MT, vyvolám soudní spor, který bude zdlouhavý a finančně náročný a soudní znalec při něm stanoví stav MT posudkem.


Telefon ponechávám proto uložený na prodejně VF, kde bude k dispozici v případě zrušení kupní smlouvy tamtéž, případně bude k dispozici k předání vámi servisnímu středisku, případně soudnímu znalci. MT ponechávám na prodejně z důvodu dostupnosti pro vás a také z důvodu, abych nebyl nařčen, že jsem se snažil úmyslně MT poškodit či jsem jej snad poškodil do doby,
než bude potřebný k případnému znovuposouzení.
Vyzvednu jej pouze v případě, že k němu bude k dispozici výše žádané písemné vyjádření o jeho bezzávadnosti. Stále trvám na tom, že závadný je i přesto, že se závady v servisu neprojevily.
To, že se neprojevily neznamená fakt, že nejsou.


Naprosto podrobný popis všech projevených závad a doba, ve které se závady projevily a nadále projevují, přikládám v příloze, jelikož žádám, aby jste s tímto byli seznámeni, případně popis závad předali servisnímu středisku či soudnímu znalci.


Děkuji za případné vyřešení situace smírem a možnost odstoupení od kupní smlouvy.
V jiném případě budu postupovat jak výše uvedeno.

Tomáš Mokroš, 23/2/2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 17:01, před 3 lety

Jak uvádíme výše, v případě, že je spotřebitel přesvědčen o chybném zamítnutí reklamace, má možnost mobilní telefon vyzvednout a zanést jej soudnímu znalci na posouzení. Následně má možnost znaleckým posudkem rozporovat tuto zamítnutou reklamaci a odstoupit od smlouvy. Zároveň se tímto postupem vyvaruje riziku účtování skladného za nevyzvednuté zboží z reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.3.2022 21:11, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Mobilní telefon byl spolu s podrobným popisem závad znovu zaslán zpět do servisního střediska, které žádám o řádné a dlouhodobější testování a písemné vyjádření, že závady, které se vyskytují a při minulé opravě údajně neprojevily, nemohou způsobit poškození majetku či přivodit újmu na zdraví. V případě, že se cokoli z uvedeného stane, budu žádat plnou náhradu škody, případně vysoké odškodné za případnou újmu na zdraví.
Celá věc byla rovněž PÍSEMNĚ předána k vyjádření a řešení ČOI.

Tomáš Mokroš, 3/3/2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2022 10:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, Vaši informaci bereme na vědomí. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2022 22:19, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Věřím, že ČOI najde cestu k tomu, aby reklamace byla uznána a nemuselo by tak dojít ke zdlouhavému a finančně náročnému soudnímu procesu. MT byl odeslán prostřednictvím prodejny v Ostravě k podrobnému a dlouhodobému zkoumání do servisu. Věřím, že závady se projeví a MT bude uznán závadným hned pro několik opakujících se vad, které stále dokola reklamuji a upozorňuji na ně již od 29.7.2021, kdy byl proveden první servis a jehož závěr jsem rozporoval s tím, že jsem telefon poslal opět do servisu se stejnými a přidanými se závadami. Jako obyčejný člověk si myslím, že mobilní telefon by měl splňovat především to, že se může telefonovat s přístrojem přiloženým k uchu a neměly by se přitom zapojovat "nějaké senzory, které uchem zmatu a pak si display, přestože je vypnutý a není povolena jakákoli jeho aktivace (poklepáním, otočením a pod.) dělá, co chce" - to, že se uchem stopne hovor, přeruší, zapne reproduktor, spustí nahrávání hovoru atp, NENÍ DLE SERVISU ZÁVADA...???
Pokud toto nebude odstraněno, toto se bude stále projevovat, budu telefon reklamovat klidně ještě stokrát (také kvůli jiným závadám, které se doposud stále opakovaly), protože podle mne tohle závada je a s takovýmto přístrojem odmítám uskutěčňovat hovory. Pokud toto závadou není, měl mne prodejce na tuto "zvláštní funkci", při prodeji informovat, jelikož tohle je něco, pro co bych tento telefon stoprocentně nezakoupil...
Děkuji za pochopení a kladné vyřízení reklamace po vyjádření servisního střediska.

V případě, že váš postoj k reklamaci bude nadále záporný, bude již neprodleně přistoupeno k soudnímu řízení, kdy telefon prozkoumá nezávislý soudní znalec.

S pozdravem Tomáš Mokroš, 14.3.2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2022 13:40, před 3 lety

Protože dle vyjádření spotřebitele byl případ postoupen k mimosoudnímu řešení sporů při České obchodní inspekci, přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby o výsledku sporu mohl informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2022 15:35, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Ano, případ byl předán ČOI - oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR), které zpracovává vyjádření, jež bude postoupeno Vodafonu k řešení reklamace.
Současně byl MT byl odeslán do odborného servisního střediska k dlouhodobému podrobnému testování, jehož závěr bude rovněž odeslán Vodafonu.

Věřím, že vše bude mít hladký průběh a nepříjemně zdlouhavá reklamace již bude kladně vyřízena. V opačném případě přejdu z tohoto posledního mimosoudního jednání a pokusu o smír již k soudnímu procesu.

Děkuji Vám za spolupráci a žádám, aby Vodafone vzal vašim prostřednictvím tyto skutečnosti na vědomí.

Tomáš Mokroš, 17.3.2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2022 06:38, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, mrzí mě, že s vyjádřením reklamačního oddělení nesouhlasíte. Vaši informaci o postoupení celé záležitosti bereme na vědomí. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2022 22:49, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Věc je momentálně v řešení ČOI, jak jsem vás již informoval. Vyčkám jejich závěru, poté telefon vyzvednu na prodejně.

Až po stanovisku ČOI uvidíme, jak reklamace dopadne.
V případě, že opět nebude uznána, převezmu údajně bezvadný mobil a při výskytu mnou uváděných závad tyto patřičně zdokumentuji (foto displaye, video, audionahrávka) a předám zpět servisu, kde požádám o dlouhodobé 90 ti denní (nikoli týdenní) testování, kde tudíž povolím překročení zákonné lhůzy a telefon bude v servisu do doby, než se závady projeví. Pokud servis ani po tříměsíčním testování vady neuzná, bude MT předán nezávislému soudnímu znalci.
Následně bude zahájen soudní spor.

Věřím však, že ČOI vydá závěr takový, že uzná reklamaci oprávněnou a k výše uvedeným postupům nedojde.

Reklamaci nepokládám za vyřešenou, pokud nebude ukončena.
Děkuji za pochopení.


23.3.2022

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2022 14:47, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, Vaši informaci o postoupení celé záležitosti jsme vzali na vědomí. V případě, že s na nás daný orgán obrátí, bude mu poskytnuta, ze strany naší společnosti, součinnost Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2022 20:13, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Další postupy přenechávám na ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2022 07:47, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, naše společnost vzala Vaši informaci na vědomí. Pokud byla reklamace zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Nadále se k této záležitosti již nebudeme vyjadřovat. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2022 22:43, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Prosim Vodafone o vyjadreni k vyresenemu pripadu. Dekuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2022 10:05, před 3 lety

Dobrý den, pane Mokroši, jak jsem Vás již informovala, naše společnost vzala Vaši informaci na vědomí. Pokud byla reklamace zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc.

Nadále se k této záležitosti již zde nebudeme vyjadřovat. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.5.2022 10:19, před 3 lety


Tomáš Mokroš

Vážená paní,
Zrejme nemate ani paru o reseni me reklamace s reklamacnim oddelenim a odpovidate pouze naucenymi frazemi, ktere nemate nicim podlozeny.
Oznamuji vam tedy, napiste na reklamacni oddeleni, nebo zavolejte, nebo tam zabehnete, vyzadejte si zaverecne stanovisko a okopirujte jej a vlozte sem.
Dekuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 09:25, před 3 lety

Na základě vyjádření spotřebitele, podaného přes telefonickou poradnu, uzavíráme případ jako vyřešený dohodou.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.