Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 10.12.2014 jsem si objednala zboží za 399,-. Platila jsem převodem na BŮ. Částka byla přijata 11.12.2014. Zboží mi nebylo dodáno, přestože mělo přijít do 10 dnů. Na emaily mi nikdo neodpovídá, telefonní číslo bohužel není nikde uvedeno.
Prosím o radu.
Nováková
Flip pouzdro pro Samsung i8160 Galaxy Ace 2 - 7
Dodání zboží nebo vrácení celé částky zpět na bankovní účet
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Dobry den. Objednala jste u nas produkts dostopnusti az 30 pracovnich dni.
Od te doby neevidujeme zadny dotaz na Vasi objednavku.
Souhlasila jste s ibchodnimi podminkami ve kterych je napsano ze pokud neni do 30 prac. Dni vyrizena mate pravo na storno objednavky a pote v zakonne lhute vracime platbu na ucet. To jste ale neucinila a my nemuzeme vedet zeozbozi zajem nemate. Pokud chcete odstoupit od kupni smlouvy zaslete nam na email odstoupeni od kupni smlouvy.
Lenka Jarosova
Dobrý den,
zboží mělo být skladem u dodavatele do 7-10 dnů. Zaplaceno bylo 11.12.2014. Psala jsem Vám 3x email, bohužel ani jednou mi odpověď nepřišla. I lhůta 30 dnů již uplynula a zboží jsem stále nedostala, ráda bych tedy věděla, kdy mi objednávku zašlete.
Děkuji,
Nováková
Dobrý den,
je zajímavé,že stížnost podat umíte,ale kontaktovat poté s tím,že je případ dořešen,to už je nejspíše zatěžko.
Opět již několik týdnů vrácená platba a paní stále nenapsala že peníze obdržela.
Lenka Jarošová
www.levnynakupcz.cz
Dobrý den,
bohužel jsem peníze na svůj účet zpět nedostala, jinak bych to samozřejmě řešila jinak. Na emaily mi stále žádná odpověď nepřišla a to jsem jich posílala několik!
Prosím o zaslání peněz a uzavření této stížnosti.
Děkuji,
Nováková
Dobrý večer, kontaktujte nás prosím na email info@levnynakupcz.cz. Platba Vám byla odeslána během týdne od otevření tohoto sporu. Kontaktujeme učetní oddělení aby prověřili odeslání platby za nedodané zboží.
Lenka Jarošová
Dobrý den,
email jsem Vám zasílala 21.5. , přesto se stále nic nevyřešilo! Přišel mi pouze potvrzovací email, že mi bude zaslána odpověď do 48 hodin, nestalo se tak ale! Prosím o urychlené vyřešení!
Nováková
Vzhledem k tomu, že se podnikatel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ani spotřebitel již neprojevil vůli se k případu vyjádřit, celou stížnost tak uzavíráme.