Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55760Nevrácení depozitu za nevyužívanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2022, před 3 lety

Renáta Dusilová

Znění stížnosti

na prodejně jsem si zřídila produkt o2 TV, byla jsem v insolvenci, zaplatila jsem tedy předem 1.000 kč, modem jsem si šla převzít, ale chtěli znovu zaplatit 1.000 kč, zaplatila jsem tedy a modem si odnesla. Nebyly dodrženy slíbené podmínky, modem jsme tedy vrátila. 1.000 kč mi bylo vráceno, ale druhých kč 1.000,- (depozit) mi nechtějí vrátit, pokud budu nadále využívat jejich služby, mám u nich ještě už několik let tarif na mobil. 3x mi bylo slíbeno, že se mi ozvou, ale nikdo se neozval, řešila jsem po telefonu a 2x osobně na prodejně o2 Tesco Eden. Nerozumím tedy proč mi budou držet peníze za službu, kterou nevyužívám. Mobilní tarif budu mít třeba dalších 10 let a peníze mi tedy budou po tu dobu držet? To je fakt nesmysl.


Produkt

o2 TV modem


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze (depozit) a ponechat stávající službu tarif Start


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2022 11:52, před 3 lety

Vrácení depozitu, rovněž i podmínky jeho navrácení, se budou řídit smluvními podmínkami dané společnosti. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2022 15:25, před 3 lety

Dobrý den,

depozit je vratnou jistotou, kterou naše společnost vystavuje na základě Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací, které jsou dostupné na webových stránkách v záložce Dokumenty a se kterými zákazník souhlasí před sjednáním služeb. Rádi možnosti navrácení depozitu prověříme, budeme k tomu však potřebovat detaily Vašeho zákaznického účtu. Obraťte se na nás, prosím, prostřednictvím některého z kontaktů uvedených zde: https://www.o2.cz/osobni/kontakty . Rádi zjistíme všechny dostupné možnosti.

S pozdravem a přáním úspěšného dne
Jakub Šupol
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:42, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 15:24, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.