Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
na prodejně jsem si zřídila produkt o2 TV, byla jsem v insolvenci, zaplatila jsem tedy předem 1.000 kč, modem jsem si šla převzít, ale chtěli znovu zaplatit 1.000 kč, zaplatila jsem tedy a modem si odnesla. Nebyly dodrženy slíbené podmínky, modem jsme tedy vrátila. 1.000 kč mi bylo vráceno, ale druhých kč 1.000,- (depozit) mi nechtějí vrátit, pokud budu nadále využívat jejich služby, mám u nich ještě už několik let tarif na mobil. 3x mi bylo slíbeno, že se mi ozvou, ale nikdo se neozval, řešila jsem po telefonu a 2x osobně na prodejně o2 Tesco Eden. Nerozumím tedy proč mi budou držet peníze za službu, kterou nevyužívám. Mobilní tarif budu mít třeba dalších 10 let a peníze mi tedy budou po tu dobu držet? To je fakt nesmysl.
o2 TV modem
Požaduji vrátit peníze (depozit) a ponechat stávající službu tarif Start
|
Tweet |
Vrácení depozitu, rovněž i podmínky jeho navrácení, se budou řídit smluvními podmínkami dané společnosti. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.
Dobrý den,
depozit je vratnou jistotou, kterou naše společnost vystavuje na základě Všeobecných podmínek pro poskytování služeb elektronických komunikací, které jsou dostupné na webových stránkách v záložce Dokumenty a se kterými zákazník souhlasí před sjednáním služeb. Rádi možnosti navrácení depozitu prověříme, budeme k tomu však potřebovat detaily Vašeho zákaznického účtu. Obraťte se na nás, prosím, prostřednictvím některého z kontaktů uvedených zde: https://www.o2.cz/osobni/kontakty . Rádi zjistíme všechny dostupné možnosti.
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Jakub Šupol
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.