Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost i přes mou jasnou žádost o zrušení služby nadále účtuje poplatek za službu kterou již nevyužívám. Již z účtu strženo více jak 1600kč. Na konci září 2021 jsem využil jejich reklamy a využil vyzkoušení služby za 1kč a od té doby mi každý měsíc strhávají 418kč i když jsem je několikrát pomocí emailu žádal o zrušení služby. Odepíšou jen ať si stěžuji na ČOI. Dnes jsem jim poslal naposled a email a jestli mi znovu strhnou peníze tak se opravdu na Čoi obrátím.
Vyzkoušení lepšíTv za 1kč na měsíc
Vrácení peněz od první chvíle kdy jsem je žádal o zrušení služby a vrácení peněz.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, ráda bych se na celou situaci podívala, ale bohužel, neznám Vaše přihlašovací údaje.
S automatickou platbou uživatel souhlasí při prvotní objednávce: Pokud mi Lepší.TV nebude vyhovovat, tak můžu služby kdykoliv změnit nebo zrušit. Při platbě kartou mi budou služby Lepší.TV a HBO automaticky prodlužovány.
V obchodních podmínkách:
4.3.3 Smlouva Předplatné se uzavírá v elektronické podobě jejím
odsouhlasením Uživatelem při Objednávce s tím, že ji může Uživatel
nebo Poskytovatel kdykoliv vypovědět. V případě, že přijde výpověď v
době, kdy již Uživatel nemá službu Lepší.TV předplacenou, bude mu
ukončena následující pracovní den. V případě, že má Uživatel službu
Lepší.TV v době doručení ještě předplacenou, bude smlouva ukončena
k poslednímu dni předplaceného období. Uživatel nemá nárok na
vrácení částky za předplacené období, bez ohledu na to zda službu
využívá a jakým způsobem za službu platil. Pokud má nastavenou
automatickou platbu kartou, má možnost si kdykoliv automatickou
platbu kartou zrušit ve svém nastavení přes webové stránky. Veškeré
náležitosti této Smlouvy se řídí Obchodními podmínkami o poskytování
služby Lepší.TV. Uživateli nevznikají sankční poplatky za neuhrazení
služby. Služba bude Uživateli aktivována vždy přesně na období, které
bude mít předplacené. Pokud si Uživatel předplatí jen určité období,
nebude moci využívat službu zpětného sledování v období, ve kterém
Lepší.TV předplacenou neměl.
Zrušení automatické platby můžete provést následně:
1, Přihlásíte se na www.lepší.tv (napravo nahoře uvidíte své uživatelské jméno)
2, Rozkliknete své uživatelské jméno
3, Zvolíte první možnost: "Osobní nastavení"
4, Zakliknete symbol čtverečku: "Zrušit pravidelné placení kartou"
5, Uložíte nastavení
6, Dostanete informační e-mail, že jste si automatickou platbu vypnul
Nedaří-li se Vám, napište nám prosím na e-mail podpora@lepsi.tv, jaký je se zrušením plateb problém, prosím.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Jsou to zmetci a vyuzivaji klamave reklamy a toho ze clovek neumi radne s pc k obohacovani. Poplatky jsem zaplatil a zrusil vse dle navodu za pomoci kamarada. Nikdy vic!!