Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55763Neopráněné účtování 99,- Kč platba pro Wireless Works

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2022, před 3 lety

Daniela Šantorová

Znění stížnosti

Ve vyučtování za měsíc únor 2022 neoprávněně účtováno 99,- Kč za služby Wirelless Works. Další neoprávněná platba přišla dne 13.3.2022. Neměl by operátor řešit ochranu zdarma? Byla mi nabídnuta operátorem, po telefonickém dotazu, služba security 02, na měsíc zdarma ale dále za 39,. Kč měsíčně


Požadované řešení

Řešit 02 security zdarma nebo poradit jiné možné zabezpečení telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 09:16, před 3 lety

Podnikatel je obecně oprávněn účtovat spotřebiteli jen částky za zboží a služby, které si u něj spotřebitel prokazatelně objednal. Jestliže tomu tak není, může spotřebitel vyúčtování reklamovat.

Zároveň doplňujeme, že na zabezpečení telefonu zdarma nemá spotřebitel dle našeho názoru právní nárok. Nelze se jí tak domáhat.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 18:19, před 3 lety

Dobrý den,
mrzí mne, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti. Využila-li jste nějakou placenou službu, např. instalovala jste si nějakou placenou aplikaci do telefonu, ve vašem případě antivirovou ochranu, byla vám částka účtována oprávněně. Vždy jste v podmínkách při instalaci seznámena s případnými poplatky a ty potvrzujete a to s poplatky jednorázovými, i v případě opakovaných plateb. Nemáte-li o placenou antivirovou ochranu zájem, je nutné ji ukončit.
Z naší strany můžeme nabídnout antivirovou ochranu O2 Security pouze na měsíc zdarma, dále je v souladu s ceníkem účtován, na což jste také byla upozorněna. Bohužel nemáme možnost vám nabídnout nebo doporučit nějakou antivirovou ochranu zdarma.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 15:31, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.