Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ve vyučtování za měsíc únor 2022 neoprávněně účtováno 99,- Kč za služby Wirelless Works. Další neoprávněná platba přišla dne 13.3.2022. Neměl by operátor řešit ochranu zdarma? Byla mi nabídnuta operátorem, po telefonickém dotazu, služba security 02, na měsíc zdarma ale dále za 39,. Kč měsíčně
Řešit 02 security zdarma nebo poradit jiné možné zabezpečení telefonu
|
Tweet |
Podnikatel je obecně oprávněn účtovat spotřebiteli jen částky za zboží a služby, které si u něj spotřebitel prokazatelně objednal. Jestliže tomu tak není, může spotřebitel vyúčtování reklamovat.
Zároveň doplňujeme, že na zabezpečení telefonu zdarma nemá spotřebitel dle našeho názoru právní nárok. Nelze se jí tak domáhat.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti. Využila-li jste nějakou placenou službu, např. instalovala jste si nějakou placenou aplikaci do telefonu, ve vašem případě antivirovou ochranu, byla vám částka účtována oprávněně. Vždy jste v podmínkách při instalaci seznámena s případnými poplatky a ty potvrzujete a to s poplatky jednorázovými, i v případě opakovaných plateb. Nemáte-li o placenou antivirovou ochranu zájem, je nutné ji ukončit.
Z naší strany můžeme nabídnout antivirovou ochranu O2 Security pouze na měsíc zdarma, dále je v souladu s ceníkem účtován, na což jste také byla upozorněna. Bohužel nemáme možnost vám nabídnout nebo doporučit nějakou antivirovou ochranu zdarma.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.