Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, hraji hru QBlock a Farm Heroes, při kterých se během her nabízejí různé reklamy. Bohužel jsem jednu reklamu se smajlíkama tolikrát odhodila, až jsem podlehla a dala jsem si ji v sobotu 19.2.2022 stáhnout. Během stahování ani předtím se mi nikde nezobrazilo, že je reklama placená. Byla jsem překvapená, když po stažení (ani nevím kde, soubor nikde v mobilu nevidím) mi přišla SMS z90303...předplatné 99 Kč/týden, pošli ANO pro objednání na 90303. FAST, Více info na 800210280. A hned další SMS, přivítání ve službě FAST, aniž bych něco poslala!!! Pak přišla SMS z č. 90303099 opět o ceně a pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP FAST na číslo 90303. Váš odkaz cz.gamesshop.mobi......Zrušovací SMS s daným textem TOP FAST jsem hned na číslo 90303(na to druhé odeslat nešla) zaslala, to bylo pár minut po jejich první SMS. Přišla mi SMS o deaktivaci služby. Překvapující bylo, že den následující v ne přišla SMS, že má platba Gamer byla přijata a kde naleznu přihlašovací údaje z č. 90309099. Do těchto odkazů raději vůbec nelezu. A k tomu SMS z +90309 GAMER A DLOUHÉ ČÍSLO, asi kod.
Dle mého si peníze asi nesebrali, nedala jsem žádné údaje k bance apod. Rozhodně jde o podvodníky, na telefonu běží dokola jen špatně česky mluvící žena, asi Ruska. Ale nejsem si jistá, zda je takto vše v pořádku a někde neběží nějaké skryté dluhy. Chci na to upozornit, případně se přidám k podání stížnosti na tuto divnou praktiku na internetu. Hry hrají i naše děti, může to zneužít kdekoho. Případně zda poradíte, co s tímto případem, aby se člověk nezapletl, aniž by to věděl. Děkuji Ing. Bucharová Ivana
|
Tweet |
Před objednáním produktu/služby musí být spotřebitel poučen o zpoplatnění dané služby a o její ceně (případně jejím výpočtu). Jestliže tak neučinil, jednal v rozporu s § 12 zákona o ochraně spotřebitele, který ukládá informační povinnost o ceně výrobků a služeb.
V obdobných případech doporučujeme službu vypovědět (příp. odstoupit), nicméně spotřebitel uvádí, že již tak učinil - společnost by tak neměla požadovat žádné další platby a jde "pouze" o již zaúčtované.
Dále spotřebitel uvádí, že částka nebyla stržena - je možné, že má spotřebitel blokované platby mobilem. Protože by v budoucnu mohlo dojít k situaci, kdy si společnost bude částku nárokovat, doporučujeme si uložit komunikaci, kdy došlo k okamžitému zrušení služby - to by mohlo posloužit jako důkaz o ukončení služby a zabránit tak dalším dluhům.
Protože se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v Kanadě, bylo by v případě nemožnosti smírného vyřešení sporu nutné kontaktovat oprávněný orgán v této zemi. V případě potřeby další konzultace může spotřebitel využít bezplatné spotřebitelské linky 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.k