Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55777Nedodržení platebních cen ze začátku smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2022, před 3 lety

Jindřich Bílek

Znění stížnosti

Dobrý den. Začátek ceny komplet služeb byl u O2 na 1250 kč a dnes za necelý rok už je to přes 1 700 kč. přitom 2x po telefonu, rozhovory nahrávají, mě ještě naslibovali další slevy, samozřejmě slevy nikde, že by další tkz, šmejdi ? Spíše kartel těchto 4 nej... společností, když jsem se o tom zmínil i o jejich cenách za hranicemi, rozhovor z jejich strany ukončen. Děkuji.


Požadované řešení

Vrátit se aspoň na ceny 1240 kč- měsíčně, které byly ze začátku O2 naslibovány


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 08:38, před 3 lety

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2022 16:48, před 3 lety

Hezký den,

ráda se na vaše nastavení podívám. Můžete mi prosím, doplnit v sekci neveřejného údaje číslo jedné ze služeb a celé datum narození, pro ověření?
V rámci smlouvy je možné tarify i nastavení měnit, proto se také cena od začátku smlouvy může lišit. Vždy o všem informujeme předem ve vyúčtování, pokud se jedná o změnu z naší strany.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:27, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2022 05:23, před 3 lety


Jindřich Bílek

dobrý den, paní monika morysová se na email bilek.henry@seznam.cz nebo sms na 602953647 ještě neozvala, abychom se pak mohli domluvit po telefonu. možná toto info k ní ještě nedorazilo. cizí telefony nezvedám, už mám takových volání pokrk. takže co bude dál nevím. děkuji. bílek j.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2022 12:15, před 3 lety

Hezký den,
je mi líto, ale žádné takové kontakty jste zde dříve neuváděl a v rámci řešení prosím o doplnění údajů do sekce neveřejných údajů - je třeba doplnit celé datum narození, v rámci ověření.
Zde vám nevoláme či nepíšeme na další email, ale komunikace probíhá zde.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru pro social media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:07, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.