Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den. Začátek ceny komplet služeb byl u O2 na 1250 kč a dnes za necelý rok už je to přes 1 700 kč. přitom 2x po telefonu, rozhovory nahrávají, mě ještě naslibovali další slevy, samozřejmě slevy nikde, že by další tkz, šmejdi ? Spíše kartel těchto 4 nej... společností, když jsem se o tom zmínil i o jejich cenách za hranicemi, rozhovor z jejich strany ukončen. Děkuji.
Vrátit se aspoň na ceny 1240 kč- měsíčně, které byly ze začátku O2 naslibovány
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Hezký den,
ráda se na vaše nastavení podívám. Můžete mi prosím, doplnit v sekci neveřejného údaje číslo jedné ze služeb a celé datum narození, pro ověření?
V rámci smlouvy je možné tarify i nastavení měnit, proto se také cena od začátku smlouvy může lišit. Vždy o všem informujeme předem ve vyúčtování, pokud se jedná o změnu z naší strany.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
dobrý den, paní monika morysová se na email bilek.henry@seznam.cz nebo sms na 602953647 ještě neozvala, abychom se pak mohli domluvit po telefonu. možná toto info k ní ještě nedorazilo. cizí telefony nezvedám, už mám takových volání pokrk. takže co bude dál nevím. děkuji. bílek j.
Hezký den,
je mi líto, ale žádné takové kontakty jste zde dříve neuváděl a v rámci řešení prosím o doplnění údajů do sekce neveřejných údajů - je třeba doplnit celé datum narození, v rámci ověření.
Zde vám nevoláme či nepíšeme na další email, ale komunikace probíhá zde.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru pro social media, O2 Czech Republic a.s.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.