Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55778Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2022, před 3 lety

Libor Kubica

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes 15.2.2022 jsem stál na zastávce Frýdek,aut.nádr. a čekal na autobus č. 305 a ten přede mnou projel a nezastavil. Byl to autobus č. 305 co vyjíždí v 5:43 z Lískovce od Marlenky směr Hukvaldy.


Požadované řešení

Rád bych kdyby příště zastávku neprojel, . .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:29, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 11:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.