Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 5. 12. 2014 jsem si koupil prostřednictvím společnosti Autocentrum BARTH a.s. ( Pardubice ) osobní automobil Škoda Octavia combi III (VIN TMBJJ7NE5F0129312, model 5E548C). Asi po třech dnech používání přestala fungovat zabudovaná navigace Amundsen. Automobil byl předán do autorizovaného servisu "Autodružstvo Znojmo", kde byla vyměněna anténa vozidla, avšak ani poté navigace nefungovala. Poté byl vyměněn celý modul navigace (dle sdělení autoservisu),ale zatím se nepodařilo do dnešního dne tj. 14. ledna 2015 (cca 14 dnů) uvést systém (nejen navigace, ale i handsfree a další zařízen, která jsou tímto také nefunkční) do funkčního stavu. Stížnost nepodávám na autorizovaný servis už proto, že jsem dlouhodobý zákazník a nemám s ním špatné zkušenosti, ale na samotnou centrálu oprav společnosti Škoda auto a.s., které se dosud nepodařilo přes vzdálený přístup vzniklou závadu dořešit. Dle sdělení autoservisu je problém v nastavení softwaru a v komunikaci mezi centrálním a lokálním počítačem, proto bylo auto napojeno i na jiný počítač u konkurenčního autoservisu a situace je stále stejná .. stále čekám, a jak to tak vypadá i pracovníci autoservisu, až se tím bude někdo vážně zabývat.
VIN TMBJJ7NE5F0129312, model 5E548C
Požaduji neprodlenou opravu, abych mohl užívat zakoupený výrobek, který je teď momentálně stále v servisu.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na dodání bezvadného předmětu koupě. Pokud je na zboží při převzetí vada, nebo se projeví během 24 měsíců od převzetí věci, má spotřebitel právo na odstranění této závady. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení o záruce uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci. To je ve lhůtě, která ve vztahu ke spotřebiteli vyplývá z ustanovení § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.