Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Bohužel stejné problémy jako všechny zde uvedené stížnosti na tuto firmu. Po nesmyslném navýšení záloh o 300 % u mé matky firma lživě komunikuje a slibuje nápravu. Pokud jsem měl štěstí a vůbec se dovolal tak se jen vymlouvají, že to způsobila firma Zelená elektřina a oni dělají vše pro nápravu a snížení na dohodnuté zálohy. Informace o "fůzi" se člověk dozví z automatu na telefonu. Zálohy samozřejmě nesnížili...nekomunikují, zaslána výpověď písemně na dodejku zatím nepřevzatá. Na chatu na jejich stránkách žádná reakce.
Smlouva na odběr plynu
Potvrzení ukončení smlouvy bez sankcí pro hrubé porušení obchodních podmínek společnosti, aby mohl být dokončen přechod k jinému dodavateli.
|
Tweet |
Fúzí společnosti Zelená elektřina s.r.o. dochází k přechodu práv a povinností této společnosti, na jejího právního nástupce, kterým je ELGAS Energy, s.r.o.
V případě, že dodavatel změní výši záloh v průběhu zúčtovacího období (tzn. zvýší zálohy, které již jsou dopředu stanovené), musí splňovat podobné podmínky jako při zvýšení cen. Musí si tedy možnost zvýšení vyhradit ve smlouvě, musí o zvýšení záloh spotřebitele včasně a stanoveným způsobem informovat a také musí spotřebiteli umožnit smlouvu bez postihu vypovědět.
Dodavatel však může na začátku zúčtovacího období nastavit novou výši záloh (tehdy se nejedná o změnu již stanovených záloh, ale o nové vypočtení pro následující zúčtovací období). Nastavené zálohy musí odpovídat důvodně předpokládané spotřebě elektřiny, plynu nebo tepelné energie v následujícím zúčtovacím období. Dodavatel tedy nemůže zálohy zvednout na neopodstatněnou výši, ale vždy pouze na rozumně očekávatelnou výši.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.