Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rušení Tv ,kterou mi asi omylem nastavila slečna v T mobile prodejně v Jeseníku dne 15.2.2021
Přišla jsem na to až v září 2021, jelikož mě na to upozornila dcera.Od září jsem několikrát navštívila prodejnu T mobilu v Jeseníků a žádala o zrušení.Jezdila jsem tam opakovaně až se mi to podařilo zrušit k 26.12.2021
Po celou tu dobu jsem Tv platila ,televizi jsem v životě neviděla a vůbec jsem o ní nežádala.
Několikrát jsem i volala na vaší linku,kde mi bylo řečeno, že se musím obracet pouze na prodejnu a žádat kompenzaci u nich....
Při poslední návštěvě mi televizi zrušil kolega slečny, jelikož slečna tam nebyla.....s tím, že mi bude přeplatek za televizi,kterou jsem nikdy neměla a ani nechtěla vrácen.... bohužel do dnešního dne se nic neudálo a já jsem vlastně zaplatila 3000 za něco co nemám a ani jsem neměla.
Jsem hodně zklamaná z takového přístupu, jelikož jsem vaším zákazníkem již dlouhou dobu,ale teď jsem na vážkách,zda ne přestoupit k jiné společnosti se všemi mobilními čísli , které mám ve vaší společnosti...
S pozdravem Sklenářová Vlasta
Tv
Vyřešení mého problému a vyřešení kompenzace za celou tu dobu....
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.