Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 2.9.2014 jsem zakoupil tel.Samsung galaxy Trend plus od 2.10.2014 mám tel.reklamační oddělení, bohužel do dnešního dne se nikdo neozval.Takto se chová seriozní společnost?
Král
Vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. V odstoupení je důležité shrnout podstatné skutečnosti, na základě kterých spotřebiteli vzniklo právo spotřebitele od smlouvy odstoupit. Vhodné je jako přílohu zaslat kopii protokolu o přijetí zboží do reklamace. Spotřebitel se může inspirovat tímto vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.