Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5579Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2015, před 10 lety

Milan Král

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.9.2014 jsem zakoupil tel.Samsung galaxy Trend plus od 2.10.2014 mám tel.reklamační oddělení, bohužel do dnešního dne se nikdo neozval.Takto se chová seriozní společnost?
Král


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 14:06, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. V odstoupení je důležité shrnout podstatné skutečnosti, na základě kterých spotřebiteli vzniklo právo spotřebitele od smlouvy odstoupit. Vhodné je jako přílohu zaslat kopii protokolu o přijetí zboží do reklamace. Spotřebitel se může inspirovat tímto vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 12:05, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.