Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
chtěl bych informovat o tom, jak společnost Seznam.cz NEPOMÁHÁ svým klientům, kteří se dostanou do problémové situace jako já.
Byl mi ukraden emailový účet. Obrátil jsem se proto (písemně i telefonicky) na společnost, jestli by mi pomohli účet zpřístupnit a navrátit. Podle zákaznické podpory jsem postupoval dle jejich instrukcí, ale bezvýsledně... Heslo jsem měl celkem na silné úrovni, pro případ zapomenutí hesla jsem měl nastaven záchranný email. Ovšem, tato zabezpečení lze velice snadno zrušit, když se někdo do E-účtu dostane, je to otázka několika vteřin. To jsem technikům také sdělil. Zaslal jsem jim dokumenty jako důkazní materiál, že se jedná skutečně o můj účet. Jejich odvovědí pak bylo, že se ze zákona nemůžou do účtů klientů nijak přihlašovat, nahlížet, blokovat, apod. Opakovaně jsem jim psal, jak zákaznické podpoře, tiskové mluvčí, tak manažerským pozicím. Dále už jen řekli, abych se obrátil na Policii ČR. Když je ona osloví, pak můžou konat. Celou situaci jsem tedy nahlásil na Policii ČR. Ta je oslovila, ale stejně se nic nedělo. Prý, že společnost není povinna Policii pomoci, že to je jen něco jako na jejich "přátelském uvážení", jestli pomohou či nikoli. Znovu jsem se obrátil na společnost Seznam.cz, aby mi řekli, co ještě všechno potřebují, aby mi účet zpřístupnili, když jsem udělal vše, co po mně chtěli - předložení veškerých potvrzení a dokumentů, zapojení do případu Policie. Ale stále jen odmítavý postoj, že emaily jsou soukromé a že nemohou tohle a nemohou tamto.
Dle mého názoru, samozřejmě že je možné ze strany společnosti Seznam se do účtů přihlásit. Jako poskytovatel této služby na to své postupy mají. Ale vzhledem k tomu, že nejsem dost důležitá osoba (tedy V.I.P.), nebudou si se mnou špinit ruce.
Emailový účet - Seznam.cz
Požaduji, aby mi společnost Seznam.cz, na základě mnou předložených informací a dokumentů o emailovém účtu, vrátili můj účet.
|
Tweet |
Jestliže společnost tvrdí, že přihlášení se do e-mailové schránky spotřebitele z jejich strany není možné kvůli ochraně osobních údajů, pravděpodobně tomu tak bude.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již kontaktoval společnost i Policii ČR, není příliš mnoho dalších možností, jak do případu zasáhnout.
Dle informací od Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/mam-dotaz-jak-postupovat/ds-3942/archiv=0), není možné s problémem zneužití identity (o což by v uvedeném případě mohlo jít) kontaktovat tento úřad, neboť příslušným orgánem pro řešení těchto problémů je již kontaktovaná Policie ČR.
Společnost budeme se stížností kontaktovat a necháme zde prostor pro její vyjádření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.