Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v našem městě nechodí pravidelně pošta. Čekáme zásilku, která nám byla od odesílatele avizována v pátek emailem. Do dnešního dne nám zásilka nepřišla, jindy jsme ji od tohoto odesílatele měli druhý den. Po zavolání na místní poštu (Stochov) a dotazu zda pošťačka chodí mi bylo sděleno, že ano, že je zrovna na poště, a že se jí jde zeptat co a jak ohledně naší zásilky, po chvíli mi zaměstnankyně sdělila, že tam paní pošťačka není, že je s dětmi u lékaře. Vůbec se mi nelíbí, že za mne dělá někdo blbce. Problém nastává když čekáme důležitý dopis z nějakého úřadu a musí se něco vyřídit a zaslat zpět na úřad, bývá na vyřízení vždy nějaká lhůta a někdy se to bohužel netihne kvůli liknavosti zaměstnanců ( už se nám to stalo).Uvítala bych nějaké smysluplné opaření, aby se těmto situacím předcházelo a nedocházelo k nim.Předem děkuji za odpověď. Mitrová Petra
přijmout opatření, aby se předcházelo těmto situací. Přijmutí více zaměstnaců, postihy za neplnění pracovních povinností, odměňování svědomitých zaměsnanců.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.