Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Opätovne Vás žiadam o okamžite zrušenie účtu na Vašom portáli, okamžite zrušenie automatického strháva ia finančných prostriedkov z môjho účtu, napriek tomu ze Vás žiadal o vysie uvedené napriek tomu ste nezrusili môj účet na Vašom portáli a naďalej si neoprávnene privlastnute finančné prostriedky z môjho účtu a nevrátili ste mi doposiaľ neoprávnene stiahnuté finančné prostriedky na základe mojich predchádzajúcich žiadosti a apelov
Žiadam o urýchlene vybavenie vysie uvedené a zaslanie informácie pokiaľ to budete opäť ignorovať budem to riešiť cez bankovú asociáciu, bankovým sektorom a podám podnet obmucmanovi
S pozdravom
JUDr. Marek Pančo
Neoprávnene sťahovanie finančných prostriedkov na mesačnej báze, okamžite zrušenie účtu na Vašom portáli, vrátenie neoprávnene stiahnutých finančných prostriedkov z môjho účtu
Okamžite zrušenie účtu na Vašom portáli, okamžite zrušenie automatickeho strháva ia finančných prostriedkov vo Vás prospech, vrátenie doposiaľ neoprávne stiahnutých finančných prostriedkov a ich poukázanie v prospech môjho účtu za obdobie od 1.10.2021 do 1.32022 vo výške mesačnej Platb 14€, v celkovej sume 70€ na základe mojich predchádzajúcich žiadosti, ich od ignorovanie a neakceptovanie
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však již uplynula 14 denní lhůta ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o poskytování placených služeb ukončit, a to výpovědí. V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň.
Potrebujeme profilovú prezývku a email, s ktorým ste sa na našej stránke zaregistroval. Len podľa mena Vás nedokážeme vyhľadať. Môžte nás kontaktovať cez našu podporu: https://flirtkontakt.sk/support/add
Pokiaľ ste nás už predtým žiadal cez našu podporu o zrušenie profilu a predplatného tak ste bol oboznámený s podmienkami odstúpenia od zmluvy. a žiadna výpoveď nám od vás nebola doručená ani na našu adresu alebo na náš email. Z tohto dôvodu je váš profil a predplatné stále aktívne.
Opakujeme, potrebujeme od Vás profilovú prezývku a email.
Ďakujeme.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.