Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Může mi někdo vysvětlit, proč mám sakra download 3,32Mbps a upload 2,45Mbps. Tomu vy říkáte skvělý internet? Totální odpad T-mobile všude rvete jak máte kvalitní internet, a pak z toho vyleze toto :DDDDDDD
Náhrada lepším a stabilnejším internetem
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem uznané reklamace může být zejména přiměřená sleva a poskytnutí služby bez vad.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.