Společnost


Wizz Air Hungary Ltd.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55799Výzva k vydání bezdůvodného obohacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2022, před 3 lety

Petr Kozel

Znění stížnosti

Rezervace AJ54JH letu W66421 do Kutaisi dne 29.01.2022 neproběhla, i když peníze byly převedeny včas.

Podpora společnosti nyní odmítá dále odpovídat a peníze navrátit. Nelze se dovolat nikomu, kdo by chtěl věc řešit a jsem odkazován zpět na support, který přestal reagovat.


___Emailová konverzace: ____


Od: Petr Kozel
Datum: středa 9. února 2022 14:25
Komu: "customerrelations9@customerservices.wizzair.com"
Předmět: FW: CASE UID:0486a0ee​​​​​​​ PNR:AJ54JH [ ref:_00D1tDYrQ._5003X2PGN8d:ref ]

Reminder, please

Thank you,
Petr Kozel

Od: Petr Kozel
Datum: pondělí 7. února 2022 10:52
Komu: Wizz Air Customer Relations 9
Předmět: Re: CASE UID:0486a0ee​​​​​​​ PNR:AJ54JH [ ref:_00D1tDYrQ._5003X2PGN8d:ref ]

Dear DIEIEVA,

Can you also tell me what will be the amount of the Refund? Because my cost were at least CZK 7,000 more as I had to make another reservation for my brother Filip Kozel (LCZJC).

Here are the requested details..


Thank you and have a nice day,
Petr Kozel




Od: Wizz Air Customer Relations 9
Datum: pondělí 31. ledna 2022 18:41
Komu: "petr.kozel@hotmail.cz"
Předmět: CASE UID:0486a0ee​​​​​​​ PNR:AJ54JH [ ref:_00D1tDYrQ._5003X2PGN8d:ref ]

Dear Petr,

Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department.

We are sorry about this inconvenience.

We kindly inform you, that we found the payment in our system.

Please, kindly provide us with the following details to proceed with the bank transfer refund:

– IBAN

– BIC/SWIFT code

– Name of the bank

– Name of the account holder

– Currency of the account.

We would like to ask you to provide these details and the official documents in a password-protected archive, so that we can assure the security of your personal data, as the new regulations of EU 679/2016 General Data Protection Regulation (GDPR) require. The steps you need to take are the following:
• Write the details in a Word document;
• Add to archive the document;
• Protect the archive with a password;
• Attach the password-protected archive to your reply;
• Send another email that will contain the password with reference to your case ID number and PNR.

If you have more questions, our company will be happy to answer them.

WizzAir wishes you a lovely day.

Kind regards,
ANASTASIIA DIEIEVA
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
wizzair.com

PRIVACY AND CONFIDENTIALITY NOTICE
The content of this email (including any attachments) is confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying or distribution hereof, or action taken in reliance on the contents of this transmission is strictly prohibited. In such case please immediately notify the sender, then delete/destroy the received email (including any attachment) from your system.


Hello,
I made a bank transfer (see attachment) with a reservation (AJ54JH) for a flight to Kutaisi. It was a present for my brother as we are a group of 3 guys going together tomorrow (reservation FFNFRT) and we wanted him to come with us. Somehow I did not receive a second confirmation, but as I got 10 emails from Wizz Air telling me how everything is reserved I thought it was alright. We wanted to make a check-in today and had to buy the last ticket again for twice the money! Please send me the money for the reservation back and let me tell you that this is not how to treat your customers. I did send the money in 24 hours and you kept the money and sent no info / confirmation... Can you do something about it?
Thank you,
Your customer Petr Kozel



ref:_00D1tDYrQ._5003X2PGN8d:ref


Produkt

Let W66421 Praha - Kutaisi


Požadované řešení

Okamžité navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:04, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), má spotřebitel možnost ji reklamovat.

Vzhledem k tomu, že dle popisu spotřebitele služba nebyla poskytnuta vůbec a již uplynula lhůta pro splnění (šlo o fixní závazek ve smyslu § 1980 občanského zákona), zaniká závazek marným uplynutím sjednaného termínu. Následně musí podnikatel vrátit finanční prostředky spotřebiteli.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po zániku závazku, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Maďarsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 14:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.