Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5580Neuznaná reklamace pračky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2015, před 10 lety

Barbora Husníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím potřebovala bych poradit s reklamací pračky LG, kterou jsem zakoupila přes internet u společnosti MALL.CZ. Ihned po zakoupení a dovezení pračky dopravcem do bytu, jsme zjistili, že dvířka pračky jsou otevřená a přelepená lepící páskou. Vyvodili jsme, že má pračka nový systém bezpečnostního zavírání a že se dvířka aktivují po připojení do el. sítě. Pokládali jsme to za standard vzhledem k vědomému předání v tomto stavu a neporušené krabici. Dvířka fungují pouze při navolení programu a spuštění pračky. Tak se aktivuje el. západka a dvířka se pevně uzavřou. Během provozu jsem přišla na další vadu, a to, že pračka při ždímání velice hlučně bouchá. Po důkladnějším prohlédnutí jsem zjistila, že je tělo pračky celkově vyosené, a to má za následek naléhání bubnu na dvířka, který vytváří hluk a zároveň odírá a drolí těsnění. Proto jsem povolala servisního technika. Ten na místě zjistil, že tyto závady (včetně špatného fungování dvířek) jsou neopravitelné a že muselo dojít k poškození pádem během dopravy. Tedy, že nám prodávající musí pračku vyměnit. Vypsal protokol, který jsem obratem zaslala k reklamaci do firmy MALL.CZ. Následně mi bylo odepsáno, že je reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Reagovala jsem ihned odmítnutím tohoto rozhodnutí a zažádala jsem je o prošetření. Týden mi neodpověděli na email a dnes mi dokonce přišly zpět reklamační papíry, které jsem jim zaslala. Prosím o radu, jak mám dále postupovat, aby nepovažovali reklamaci za vyřízenou. Pračka je reklamována do 2 měsíců od koupi. Děkuji.


Produkt

typ: LG F60A8ND, výr. č.: 408PWGNLA927


Požadované řešení

Vrácení peněz, příp. výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2015 13:11, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitel a tím a contrario vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2015 18:31, před 10 lety

Vážená paní Husníková, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz.

Prosím můžete mne kontaktovat na emailové adrese overeno@mall.cz s číslem objednávky nebo reklamace? Do předmětu prosím uveďte slovo ´´Dtest´´. Celou situaci prověřím.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2015 19:46, před 10 lety


Barbora Husníková

Dobrý den,
v této věci jednám s panem B. ze společnosti Mall.cz. Od vložení stížnosti jsem od něj dostala zamítavé stanovisko, s kterým jsem nesouhlasila, neboť se vyjádřil, že se jedná o mechanické poškození z mé strany. Posléze druhé stanovisko, že došlo k pozdnímu nahlášení vady a již nelze prokázat na čí straně je vina. Vyžádala jsem si od společnosti LG potvrzení, že jsem si objenávala první opravu (ohledně dvířek) druhý den po zakoupení. Tuto objednanou opravu jsem musela z osobních důvodu odložit. Přes tento důkaz, že vada byla přítomna ihned po dodání, jsem opět dostala zamítavou reakci.
Nyní celou mou korespondenci s panem B. přepošlu paní Veronice na overeno@mall.cz. Zatím děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 14:39, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby tyto doklady doložila prodávajícímu. O to více důkazů poté bude muset předložit prodávající, aby prokázal, že zboží bylo při převzetí bezvadné. Spotřebitelku poté požádáme o sdělení vyjádření prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2015 20:08, před 10 lety


Barbora Husníková

Hodnocení:

Komentář: Věc je již vyřízena a peníze za zboží byly vráceny. Tímto děkuji dTestu za pomoc při řešení reklamace, neboť se domnívám, že zveřejněním tohoto problému, se věc dala do pohybu.
S touto společností je velice špatná komunikace. Na odpověď na email jsem čekala i přes týden a na zákaznickou linku se nelze dovolat, proto nemohu tuto firmu hodnotit jinak než záporně. Další nákup u prodejce neplánuji.