Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#55803Neprofesionální chování a zaměstnanců a pravidelně špatně namarkované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2022, před 3 lety

Michaela Boušová

Znění stížnosti

Jen bych chtěla upozornit na nevhodné chování obsluhy v Penny Marketu v Litvínově, Jiráskova ulice. Při úklidu prodejny se zaměstnanci nevyhýbají zákazníkům a záměrně je zdržují a ještě si z nich utahují, když si vybírají zboží. Konkrétně jedna zaměstnankyně se hloupě dotázala, zda něco hledám, když jsem se jí po několikáté musela vyhýbat a nemohla si v klidu vybrat požadovaný produkt, následně se naprosto nevhodně a neprofesionálně nahlas zasmála a přítele se zeptala, zda nechce židli, přitom za mě zdržení mohla právě ona. Další pokladní se k ní s úklidem přidala, takže než jsme se dostali k pokladně, opět došlo k dalšímu zdržení. Když tedy začala markovat tak jsme si doma při kontrole všimli, že máme jeden produkt namarkovaný 3x, když jsme ho měli jednou, což už se zpětně nedá dokázat. Při naší předchozí návštěvě něco obdobného, místo zvážení jablek v akci za 20 Kč/kg nám jiná pokladní namarkovala volná rajčata keříčková, která tam ani nemají, kilo za 60 Kč/kg. Rozhodla jsem se napsat stížnost, protože to není poprvé, i dříve se stávali různé přešlapy, dokud personál jednal slušně, tak jsem nic neřešila, ale toto chování je nepřijatelné.


Produkt

15.2. 2022, mezi 19:00-19:33


Požadované řešení

Ráda bych, aby si pokladní více kontrolovali, co markují, sama jsem při studiu na brigádě markovala a není to tak těžké si to pohlídat, hlavně když na vás nikdo nespěchá a nejsou fronty. Zásadně chodím nakupovat k večeru, kdy je méně lidí a jsem v obchodě skoro sama. Dále bych byla ráda, aby se pokladní zopakovali etický kodex zaměstnanců nebo alespoň základy slušného chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 11:53, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže namarkované zboží neodpovídá realitě, je možné vyúčtování reklamovat. Nejvhodnějším místem pro kontrolu účtenky je prostor za pokladnami, který je k tomu určený. Zákazník má poté mnohem větší šanci dokázat, že namarkované zboží neodpovídá realitě. Při odchodu z prodejny a následném návratu se tato šance snižuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 13:25, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.