Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 25.1 jsem využil reklamní akce společnosti O2 na jejich službu O2 TV, kterou nabízeli k vyzkoušení na 1 měsíc za 1 Kč. Akce byla zveřejněna na jejich webu a přihlášení k službě proběhlo online.
Vzhledem k technickým potížím, kterou službu provázely po zkušební dobu jsem se rozhodl dne 16.2 službu zrušit. Službu jsem rušil prostřednictvím telefonního hovoru, kde mi bylo sděleno, že mi bude naúčtován poplatek za 1 měsíc, kvůli výpovědní lhůtě 30 dnů.
Není tak možné tuto službu zkusit způsobem, který O2 inzeruje, ikdybych se ji rozhodl zrušit po prvním dni. Společnost O2 si je tohoto problému vědoma a cíleně klame zákazníka. Jediné co mi bylo nabídnuto, bylo snížení tarifu a tím i účtovaného poplatku.
O2 TV Air Stříbrná
Okamžité zrušení služby O2 TV, bezplatně.
|
Tweet |
Jestliže se spotřebitel zavázal ke smlouvě s výpovědní dobou, je pravděpodobné, že bez jejího uplynutí nepůjde závazek zrušit.
V uvedeném případě je důležité zmínit, že v případě, kdy služba není dodávána ve sjednané kvalitě a spotřebitel tak nemůže službu využívat, může ji spotřebitel reklamovat, přičemž mu v případě uznání reklamace může vzniknout nárok na přiměřenou slevu, ale pokud službu nemohl využít vůbec, mohl by mít i právo na odstoupení od smlouvy - podnikatel by tak spotřebiteli vrátil přijaté finanční prostředky.
Jak je tedy uvedeno výše, spotřebitel může službu u podnikatele reklamovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a je mi líto, že nás takto vnímáte. Zmiňovaná akční nabídka se vztahuje k paušální O2 TV, v rámci které je první měsíc za 1 Kč a následně za standardní poplatek (jak je uvedené v uzavřené smlouvě). V případě, že účastník nemá o službu zájem, má možnost kdykoliv podat výpověď. Ke zrušení dochází po uplynutí výpovědní lhůty v délce 30 dní.
Rádi se na zmiňované technické potíže podíváme blíže. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím jednoho z online kanálů, které naleznete zde: www.o2.cz/kontakty. Technické potíže je také možné kdykoliv nahlásit na 800 184 084.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.