Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#55813Nedodržení termínu dodání zboží,bez reakci na reklamace,stiznosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2022, před 3 lety

Romana Doleželová

Znění stížnosti

18.9.2021 jsme uzavřeli objednávku n G7a nábytek,který měl být dodány do šesti týdnů. Po dvou měsících jsem začala objednávku urgovat. První zboží přišlo v polovině prosince,zbytek začátkem ledna. Jeden kus nábytku nebyl kompletní,u druhého byla poškozená vrchní deska komody ,neprebrany jeden kus nábytku,protože jsem ho omylem objednala 2x a na druhý den to už nešlo zrušit. Několikrát jsem volala na jejich infolinku a vždy mi bylo řečeno to samé,že mé reklamace a stížnost za nedodržení dodací lhůty,žádala jsem finanční kompenzaci,posunou dál. Jediné co se do této chvíle vyřešilo,je nová deska na komodu,kterou řešila p.V. Zkusila jsem se obrátit přímo na ni i s další reklamaci,tak čekám dál. Finanční kompenzaci za nedodržení dodací lhůty má prý řešit přímo obchod Jena nábytek,ale nikdo na to nereagují i když jsem tam už aspoň šestkrát kvůli tomu volala . Je to s nimi zoufalá situace a hlavně vyřešení,pokud se dočkáme je v nedohlednu.


Produkt

Chybí díl k polici,vrácení peněz za nedodáné zbozii,kompenzace za nedodržení dodací lhůty


Požadované řešení

Dodání chybějícího kusu,vrácení peněz za nedodání nabytku,finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 11:55, před 3 lety

Pokud bylo dodáno nekompletní zboží (chybějící díl k polici), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky (za vrácený kus nábytku) spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2022 12:59, před 3 lety

Dobrý den,

první reklamace na komodu byla vyřízena v pořádku. Reklamace na polici bohužel neprošla systémem a zákazník znovu přeposlal na náš kontaktní email. Požadovaný díl je objednaný u výrobce a čekáme na jeho dodání, aby mohl být expedovaný k zákazníkovi.
Ohledně kompenzace za posun termínu dodání byl zákazník odkázán na kontaktní formulář pro vystavení slevy, dále byl informován telefonicky i písemně. Spotřebitel zatím svého práva nevyužil.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2022 08:49, před 3 lety

Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:59, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2022 11:23, před 3 lety


Romana Doleželová

Díl k polici stále nemáme,finanční kompenzaci také ne. Opět jsem několikrát volala do Jeny nábytek,psala maily a číslo účtu poslala. Reakce žádná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2022 12:38, před 3 lety

Dobrý den,

požadovaný díl je objednaný u výrobce. Bohužel díl nebyl stále doručený. Výrobce byl urgován ohledně termínu dodání. Pokud zákazník již nemá zájem o díl, má možnost na vrácení peněz.

Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2022 15:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o reakci na vyjádření společnosti - především, zda má o předmětný díl stále zájem, nebo zda upřednostňuje vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2022 15:38, před 3 lety


Romana Doleželová

29.3.2022 mne společnost Jena nábytek informovala,že chybějíci kus nábytku nelze objednat,tak se odstupuje od smlouvy a budou mi vráceny peníze Ke kompenzaci za zpoždění dodani zboží se nevyjádřili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2022 11:46, před 3 lety

Děkujeme za informaci. Sice se rozchází s vyjádřením společnosti (29.3.2022, 12:38), nicméně z vyjádření stran nijak nevyplývá, že by jim nevyhovovala možnost vrácení peněz. Proto stížnost přeřadíme prozatím zpět na spotřebitelku a žádáme ji, aby nám po vrácení peněz dala vědět, že byl spor smírně vyřešen. V případě nevrácení peněz se může pochopitelně ozvat také.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2022 16:46, před 3 lety

Dobrý den,

stížnost byla přiřazena na nás, pravděpodobně nedopatřením.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2022 21:21, před 3 lety


Romana Doleželová

Byly nám vráceny peníze za nedodanou komodu s košíky. Dnes mi přišel email,že nám bude vyplacena kompenzace za nedodržení termínu do
dání zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2022 15:30, před 3 lety

Dobrý den,

vyjádření spotřebitele považujeme za potvrzení, prosíme tedy o uzavření stížnosti, jelikož spotřebitelka tak neučinila.

Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 15:47, před 3 lety

Podle zásady uvedené v § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku "daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny" - kompenzace za nedodržení termínu dodání zboží by tak měla být spotřebiteli vyplacena.

Protože byl hlavní problém této stížnosti (vrácení peněz za komodu s košíky) vyřešen, uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.