Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
18.9.2021 jsme uzavřeli objednávku n G7a nábytek,který měl být dodány do šesti týdnů. Po dvou měsících jsem začala objednávku urgovat. První zboží přišlo v polovině prosince,zbytek začátkem ledna. Jeden kus nábytku nebyl kompletní,u druhého byla poškozená vrchní deska komody ,neprebrany jeden kus nábytku,protože jsem ho omylem objednala 2x a na druhý den to už nešlo zrušit. Několikrát jsem volala na jejich infolinku a vždy mi bylo řečeno to samé,že mé reklamace a stížnost za nedodržení dodací lhůty,žádala jsem finanční kompenzaci,posunou dál. Jediné co se do této chvíle vyřešilo,je nová deska na komodu,kterou řešila p.V. Zkusila jsem se obrátit přímo na ni i s další reklamaci,tak čekám dál. Finanční kompenzaci za nedodržení dodací lhůty má prý řešit přímo obchod Jena nábytek,ale nikdo na to nereagují i když jsem tam už aspoň šestkrát kvůli tomu volala . Je to s nimi zoufalá situace a hlavně vyřešení,pokud se dočkáme je v nedohlednu.
Chybí díl k polici,vrácení peněz za nedodáné zbozii,kompenzace za nedodržení dodací lhůty
Dodání chybějícího kusu,vrácení peněz za nedodání nabytku,finanční kompenzace
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží (chybějící díl k polici), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějícího zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky (za vrácený kus nábytku) spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
první reklamace na komodu byla vyřízena v pořádku. Reklamace na polici bohužel neprošla systémem a zákazník znovu přeposlal na náš kontaktní email. Požadovaný díl je objednaný u výrobce a čekáme na jeho dodání, aby mohl být expedovaný k zákazníkovi.
Ohledně kompenzace za posun termínu dodání byl zákazník odkázán na kontaktní formulář pro vystavení slevy, dále byl informován telefonicky i písemně. Spotřebitel zatím svého práva nevyužil.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za zprávu. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti a věc případně při smírném řešení uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Díl k polici stále nemáme,finanční kompenzaci také ne. Opět jsem několikrát volala do Jeny nábytek,psala maily a číslo účtu poslala. Reakce žádná.
Dobrý den,
požadovaný díl je objednaný u výrobce. Bohužel díl nebyl stále doručený. Výrobce byl urgován ohledně termínu dodání. Pokud zákazník již nemá zájem o díl, má možnost na vrácení peněz.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.
Žádáme spotřebitele o reakci na vyjádření společnosti - především, zda má o předmětný díl stále zájem, nebo zda upřednostňuje vrácení peněz.
29.3.2022 mne společnost Jena nábytek informovala,že chybějíci kus nábytku nelze objednat,tak se odstupuje od smlouvy a budou mi vráceny peníze Ke kompenzaci za zpoždění dodani zboží se nevyjádřili.
Děkujeme za informaci. Sice se rozchází s vyjádřením společnosti (29.3.2022, 12:38), nicméně z vyjádření stran nijak nevyplývá, že by jim nevyhovovala možnost vrácení peněz. Proto stížnost přeřadíme prozatím zpět na spotřebitelku a žádáme ji, aby nám po vrácení peněz dala vědět, že byl spor smírně vyřešen. V případě nevrácení peněz se může pochopitelně ozvat také.
Děkujeme stranám za součinnost.
Dobrý den,
stížnost byla přiřazena na nás, pravděpodobně nedopatřením.
Děkujeme.
Byly nám vráceny peníze za nedodanou komodu s košíky. Dnes mi přišel email,že nám bude vyplacena kompenzace za nedodržení termínu do
dání zboží.
Dobrý den,
vyjádření spotřebitele považujeme za potvrzení, prosíme tedy o uzavření stížnosti, jelikož spotřebitelka tak neučinila.
Tým OKAY.
Podle zásady uvedené v § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku "daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny" - kompenzace za nedodržení termínu dodání zboží by tak měla být spotřebiteli vyplacena.
Protože byl hlavní problém této stížnosti (vrácení peněz za komodu s košíky) vyřešen, uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.