Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#55814Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

26 minut 57 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2022, před 3 lety

Sandra Papavasilevská

Znění stížnosti

Dne 28. 01. mi měla Česká pošta doručovat balík z Německa. Balík byl již zaplacen včetně poštovného. Česká pošta mi však ani nezavolala, neposlala e-mail a nedala nijak vědět ohledně doručování. Dne 28. 01. pouze sdělila prostřednictvím vyhledávání zásilek, že adresát odmítnul zásilku převzít. Adresát zásilku nemohl odmítnout převzít už jen z toho důvodu, že mu nebyla vůbec doručena. Místo toho, aby mne Česká pošta kontaktovala, poslala balík zpátky do Německa a to ihned na druhý den.
Balíček CH745171021DE jsem vůbec neobdržela.


Produkt

Zásilka CH745171021DE, jednalo se o zásilku z německého e-shopu


Požadované řešení

Žádám buď o dodatečné doručení balíku s tím, že si Česká pošta prostřednictvím DHL služby, která balík z Německa přivezla domluví její opětovné dodání, či požaduji plnou náhradu mé osobě způsobené škody Českou poštou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 12:06, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.