Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ve ct 10.02. Jsem v prodejne Plzni,Plaza nechal prevadet 100 GB sim kartu datamanie na nano kartu, pracovnik prevedl, puvodni kartu znicil a vyhodil s tim, ze nova bude do cca hodiny funkcni. Samozrejme videl ze nikdy nebyla pouzita, vylomil ji z ramecku. Nova karta neni stale aktivni, pry to nejde. Bud kartu aktivujte nebo mi dejte jinou. Dostal jsem v Plzni Solni ul. novou kartu misto nahradni nano, ktera se udajne zaktivuje, a take nic. Volal jsem x krat na podpiru, tam je zajima co by mi vnutili, ne aby pomohli. Dokaze nekdo kartu aktivovat tak, aby sluzba fungovala????
728757254 je tel. cislo puvodni sim karty.
Aktivovat zaplacenou sluzbu.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Dle dostupných informací je již služba aktivní a data jsou využívána.
Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti a věříme, že nyní to již bude v pořádku.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.