Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#55827Aktivace sim karty datamanie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2022, před 3 lety

Josef Jirasek

Znění stížnosti

Ve ct 10.02. Jsem v prodejne Plzni,Plaza nechal prevadet 100 GB sim kartu datamanie na nano kartu, pracovnik prevedl, puvodni kartu znicil a vyhodil s tim, ze nova bude do cca hodiny funkcni. Samozrejme videl ze nikdy nebyla pouzita, vylomil ji z ramecku. Nova karta neni stale aktivni, pry to nejde. Bud kartu aktivujte nebo mi dejte jinou. Dostal jsem v Plzni Solni ul. novou kartu misto nahradni nano, ktera se udajne zaktivuje, a take nic. Volal jsem x krat na podpiru, tam je zajima co by mi vnutili, ne aby pomohli. Dokaze nekdo kartu aktivovat tak, aby sluzba fungovala????


Produkt

728757254 je tel. cislo puvodni sim karty.


Požadované řešení

Aktivovat zaplacenou sluzbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 09:54, před 3 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2022 12:36, před 3 lety

Dobrý den,
mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Dle dostupných informací je již služba aktivní a data jsou využívána.
Omlouváme se vám za způsobené nepříjemnosti a věříme, že nyní to již bude v pořádku.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 15:34, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 15:29, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.