Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5583Upomínka za služby pevné linky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2015, před 10 lety

Sona Bohackova

Znění stížnosti

Dne 12.1.2015 jsem obdrzela od spolecnosti O2 email, kterym me upominaji na zaplaceni faktury v castce 494,19 kc, v.s. 4124031837, ucet 27-4908440207/0100.

Za prve z faktury neni patron vubec nic, zadne vyuctovani, proste nic, nez zadost.

Za druhe zadnou pevnou linku nema, telefon roky neuzivam, internet jsem odhlasila, zalohy na 353,- kc, radne platila.

Pokladam O2 za naprosto neduveryhodnou firmu, protoze lzou a tvrdi zakaznikum, ze sluzby ktere odhlasily, radne zaplatili poplatky, tak zakaznik zjisti, ze tomu tak neni.


Produkt

email ze dne 12.1.2015, vymahana castka 494,19 kc, na ucet 27-4908440207/0100, v.s. 4124031837


Požadované řešení

Chci podrobne vysvetleni, zac mam zaplatit, radne vyuctovani sluzby, hlavne za jakou pevnou linku mam zaplatit, kdyz zadnou nevlasnim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 14:29, před 10 lety

Pokud je mezi stranami ujednáno poskytování určité služby, která je poskytována úplatně, subjekt poskytující službu je povinen poskytnutou službu řádně vyúčtovat způsobem a ve lhůtách uvedených ve smlouvě a uživatel služby je povinen za službu zaplatit. V tomto případě by bylo vhodné, aby si spotřebitelka ověřila, jakého nedoplatku konkrétně se upomínka týká. Pokud mezi stranami není smluvní vztah, případně neexistují dle názoru spotřebitelky žádné nedoplatky za dříve využívané služby, je tuto skutečnost vhodné namítnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2015 18:38, před 10 lety

Vážená paní Boháčková,

předmětná upomínka byla odeslána k neuhrazené smluvní pokutě ve výši 494,19 Kč. K vystavení smluvní pokuty došlo na základě předčasného ukončení smlouvy na službu pevného internetového připojení. Kontrolou v naší databázi jsme zjistili, že však došlo administrativní chybou k duplicitně vystavené pokutě po zrušení služby. Vy jste již řádně uhradila smluvní pokutu dne 7. 10. 2014.
Na základě těchto skutečností jsem zajistila nápravu a nesprávně vystavenou druhou smluvní pokutu stornovala. Velmi se vám za vzniklou situaci omlouvám. Věřím, že přijmete vše s pochopením.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:03, před 10 lety

Na základě vyjádření společnosti považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.