Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reaguji dále na svou vloženou stížnost (#55790) dne 15.2. ke společnosti Seznam.cz a vyjádření dTestu...
1) ochrana osobních údajů
Zde chci zdůraznit, že to jsem já, kdo je poškozen zneužitím mých osobních dat. Tím, že mi byl ukraden E-účet, se pachatel zmocnil mé identifikace. Proto, kdyby mi společnost Seznam vrátila můj účet, pomohla by mi. S radostí jim odsouhlasím a podepíši příslušný dokument, který by je opravňoval se do mého účtu přihlásit, aby mi ho zpřístupnili. Můj sohlas k tomu dostanou! Prosím, to jim sdělte.
2) Kontaktování společnosti a Policie ČR
Samozřejmě, jako poskytovatel služby emailového účtu, je na prvním místě kontaktování této společnosti. Postupoval jsem dle jejich pokynů, vše jsem jim písemně doložil. Jejich pokynem i bylo, abych kontaktoval Policii, což jsem učinil. Ale i toto jim bylo málo... Policii společnost Seznam nevyhověla, i když o jejich pomoc požádala.
Chtěl bych Vás požádat o informaci, jak postupovat se zapojením advokáta, pro vyžádání vrácení mého účtu soudním příkazem.
Popř. jaké další možnosti mohu využít, aby mi účet byl vrácen?
Děkuji za odpověď.
Emailový účet - Seznam.cz
Požaduji, aby mi společnost Seznam.cz, na základě mnou předložených informací a dokumentů o emailovém účtu, vrátili můj účet.
|
Tweet |
Společnost byla s minulou stížností kontaktována, stejně tak bude mít přístup i ke znění této stížnosti.
Problematika osobních údajů je složitá a společnost musí mít jistotu, že se jedná o e-mailovou schránku spotřebitele, aby daný souhlas mohla využít. Kontrolní mechanismy jsou její interní záležitostí, nepřísluší nám proto postupy společnosti (které nám navíc nejsou známé) komentovat.
Advokáta je možné kontaktovat a seznámit ho s problémem - ten následně spotřebiteli sdělí, zda a případně jakým způsobem by se do případu mohl zapojit. Seznam advokátů je možné nalézt například zde: www.dtest.cz/advokati, kde je možné najít vhodného advokáta podle oboru a místa.
Vzhledem k tomu, že již minule spotřebitel uvedl, že kontaktoval společnost Seznam.cz i Policii ČR, domníváme se, že navrhnutí dalších možností není v naší kompetenci.
Necháme zde společnosti prostor pro vyjádření, aby mohla upřesnit zda (a případně jakým způsobem) může spotřebitel dále postupovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.