Společnost


Seznam.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55832Seznam.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2022, před 3 lety

Josef Matějka

Znění stížnosti

Reaguji dále na svou vloženou stížnost (#55790) dne 15.2. ke společnosti Seznam.cz a vyjádření dTestu...

1) ochrana osobních údajů
Zde chci zdůraznit, že to jsem já, kdo je poškozen zneužitím mých osobních dat. Tím, že mi byl ukraden E-účet, se pachatel zmocnil mé identifikace. Proto, kdyby mi společnost Seznam vrátila můj účet, pomohla by mi. S radostí jim odsouhlasím a podepíši příslušný dokument, který by je opravňoval se do mého účtu přihlásit, aby mi ho zpřístupnili. Můj sohlas k tomu dostanou! Prosím, to jim sdělte.

2) Kontaktování společnosti a Policie ČR
Samozřejmě, jako poskytovatel služby emailového účtu, je na prvním místě kontaktování této společnosti. Postupoval jsem dle jejich pokynů, vše jsem jim písemně doložil. Jejich pokynem i bylo, abych kontaktoval Policii, což jsem učinil. Ale i toto jim bylo málo... Policii společnost Seznam nevyhověla, i když o jejich pomoc požádala.


Chtěl bych Vás požádat o informaci, jak postupovat se zapojením advokáta, pro vyžádání vrácení mého účtu soudním příkazem.

Popř. jaké další možnosti mohu využít, aby mi účet byl vrácen?

Děkuji za odpověď.


Produkt

Emailový účet - Seznam.cz


Požadované řešení

Požaduji, aby mi společnost Seznam.cz, na základě mnou předložených informací a dokumentů o emailovém účtu, vrátili můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 16:52, před 3 lety

Společnost byla s minulou stížností kontaktována, stejně tak bude mít přístup i ke znění této stížnosti.

Problematika osobních údajů je složitá a společnost musí mít jistotu, že se jedná o e-mailovou schránku spotřebitele, aby daný souhlas mohla využít. Kontrolní mechanismy jsou její interní záležitostí, nepřísluší nám proto postupy společnosti (které nám navíc nejsou známé) komentovat.

Advokáta je možné kontaktovat a seznámit ho s problémem - ten následně spotřebiteli sdělí, zda a případně jakým způsobem by se do případu mohl zapojit. Seznam advokátů je možné nalézt například zde: www.dtest.cz/advokati, kde je možné najít vhodného advokáta podle oboru a místa.

Vzhledem k tomu, že již minule spotřebitel uvedl, že kontaktoval společnost Seznam.cz i Policii ČR, domníváme se, že navrhnutí dalších možností není v naší kompetenci.

Necháme zde společnosti prostor pro vyjádření, aby mohla upřesnit zda (a případně jakým způsobem) může spotřebitel dále postupovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 09:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.