Společnost


Men4Queen s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55840Nekomunikace, nevrácení vstupného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2022, před 3 lety

Anita Trrmalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
28.1.2020 jsem uhradila částku 4495,- Kč za 5 ks GOLD vstupenek na show Cesta kolem světa. Rezervace byla přes onlinevstupenky. Vzhledem k epidemiologické situaci mi bylo jasné, že představení bude v náhradním termínu. Nikdo ze společnosti semnou nekomunoval. Když jsem našla termín představeení, ptala jsem se, zda budu nějak vyzvána. Na to mi bylo sděleno, že představení je jiné než jsem měla objednané. Poo několika dalších měsících jsem opět chtěla vědět, co se děje. Dle mailu z Online vstupenek mi bude vrácené vstupné od "kluků" od "kluků (p. Kohúta) jsem se dozvěděla, že nedostali zaplaceno od Onlinevstupenek a proto mi nemohou nic vyplatit a takto je to v pravidelných cca 2 měsíčních intervalech. SMS, maily, telefony a stále nic. MOhu protosit o pomoc? Jsem bezradná. Komunikaci mám uschovanou. Moc děkuji Trmalová, Anita, Plzeň


Požadované řešení

Vrácené vstupné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 11:15, před 3 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2022 23:45, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 08:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.