Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#55845Zamítnutí reklamace na mobil

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2022, před 3 lety

Petr Šarbort

Znění stížnosti

Mobil byl vrácen se zamítnutí reklamace s tím, že nebyla nalezena závada, přitom na tom mobilu závada je, hned bych podal nějaké odvolání, kdyby to šlo, protože s reklamací nesouhlasím, mobil se seká i po resetu do továrního, má malý dosah signálu, věčně se nejde dovolat na mobil, mobil fungoval rok a teď vůbec.
Číslo reklamace je : ASRE22148688


Produkt

Xiaomi Redmi 9C 64GB šedá


Požadované řešení

Vyřízení reklamace opravením produktu, dobropis, výměna produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2022 11:43, před 3 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2022 10:48, před 3 lety

Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a za součinnsot při řešení sporu.
Vaši reklamaci číslo: ASRE22148688 jsem pro Vás ověřila, přičemž z naší strany došlo k řádnému vyřízení dle platného reklamačního řádu a VOP naší společnosti. Produkt byl u autorizovaného servisu testován na Vámi popisovanou závadu, která se při diagnostice neprojevila a zařízení bylo zasláno zpět bez provedené opravy. Pokud s tímto vyřízením nesouhlasíte, můžete se obrátit na soudního znalce, nebo zadat produkt do opakované reklamace s podrobnějším popisem závady. V tomto případě mohou být přínosné rovněž přiložené fotografie nebo videonahrávky, na kterýj je (ne)funkčnost zařízení viditelná.
S Pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2022 09:43, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2022 09:44, před 3 lety


Petr Šarbort

Hodnocení: