Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Mobil byl vrácen se zamítnutí reklamace s tím, že nebyla nalezena závada, přitom na tom mobilu závada je, hned bych podal nějaké odvolání, kdyby to šlo, protože s reklamací nesouhlasím, mobil se seká i po resetu do továrního, má malý dosah signálu, věčně se nejde dovolat na mobil, mobil fungoval rok a teď vůbec.
Číslo reklamace je : ASRE22148688
Xiaomi Redmi 9C 64GB šedá
Vyřízení reklamace opravením produktu, dobropis, výměna produktu
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a za součinnsot při řešení sporu.
Vaši reklamaci číslo: ASRE22148688 jsem pro Vás ověřila, přičemž z naší strany došlo k řádnému vyřízení dle platného reklamačního řádu a VOP naší společnosti. Produkt byl u autorizovaného servisu testován na Vámi popisovanou závadu, která se při diagnostice neprojevila a zařízení bylo zasláno zpět bez provedené opravy. Pokud s tímto vyřízením nesouhlasíte, můžete se obrátit na soudního znalce, nebo zadat produkt do opakované reklamace s podrobnějším popisem závady. V tomto případě mohou být přínosné rovněž přiložené fotografie nebo videonahrávky, na kterýj je (ne)funkčnost zařízení viditelná.
S Pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: