Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Re: Stav plynoměru
Zašlete vyúčtování a přeplatek.Prosím.....Komenda
---------- Původní e-mail ----------
Od: Komenda
Komu: fakturace@plynule.cz
Datum: 2. 2. 2022 23:02:33
Předmět: Re: Stav plynoměru
stav je 17 186 m3.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Komenda
Komu: PLYNULE CZ
Datum: 12. 11. 2021 9:57:02
Předmět: Stav plynoměru
Stav plynoměru 11.11.2021 v 23,30 hod. 17 186 m3
OM 27ZG600Z0110460Q - Komenda Vlastimil , Kubelíkova 1864/26 Brno, 62800
Dobrý den,
Na základě Vašeho požadavku bude smlouva o sdružených službách dodávky plynu ukončena dle zaslaného oznámení a to k 11.11.2021.
S pozdravem
Kateřina Pohanková
HALIMEDES, a.s.
Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: logo_200px
www.plynule.cz
Rychlá odpověď
Od té doby nic, nereagují, telefon nezvedají.na mail neodpovídají.
vyučtování a vrácení přeplatku.cca 20 000 kč.Odečet byl 6. měsíc a vypověd 11.11.2021
|
Tweet |
Vyúčtování:
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Přeplatek:
Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.