Společnost


HALIMEDES, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55850Vyčtování a vracení přeplatku - 20 000 kč přibl.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2022, před 3 lety

Vlastimil Komenda

Znění stížnosti

Re: Stav plynoměru
Zašlete vyúčtování a přeplatek.Prosím.....Komenda
---------- Původní e-mail ----------
Od: Komenda
Komu: fakturace@plynule.cz
Datum: 2. 2. 2022 23:02:33
Předmět: Re: Stav plynoměru

stav je 17 186 m3.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Komenda
Komu: PLYNULE CZ
Datum: 12. 11. 2021 9:57:02
Předmět: Stav plynoměru

Stav plynoměru 11.11.2021 v 23,30 hod. 17 186 m3
OM 27ZG600Z0110460Q - Komenda Vlastimil , Kubelíkova 1864/26 Brno, 62800



Dobrý den,

Na základě Vašeho požadavku bude smlouva o sdružených službách dodávky plynu ukončena dle zaslaného oznámení a to k 11.11.2021.

S pozdravem



Kateřina Pohanková
HALIMEDES, a.s.

Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: Popis: logo_200px

www.plynule.cz



Rychlá odpověď


Produkt

Od té doby nic, nereagují, telefon nezvedají.na mail neodpovídají.


Požadované řešení

vyučtování a vrácení přeplatku.cca 20 000 kč.Odečet byl 6. měsíc a vypověd 11.11.2021


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 11:55, před 3 lety

Vyúčtování:
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Přeplatek:
Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 12:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.