Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes mi přišla od T-Mobile zpráva, kde mě upozornili, že z čísla mojí maminky byla provedena vedena M-platba a že je to u jejího čísla neobvyklé. Hned jsem to s ní řešila a stala se jí taková věc, kdy ji měla na Instagramu vyskočit nějaká reklama na pohyblivé smajlíky, které si může nainstalovat. Zaujalo ji to, na reklamu klikla a chtěla si smajlíky nainstalovat. Jenže pak ji začali chodit zvláštní SMS (cena zprávy 99 Kč s DPH za službu FunnyPix, více info pošli SMS HELP na 903 02), zprávy ukázala sestře a ta ji akorát číslo zablokovala, aby podobné SMS už nechodily. Podotýkám, že maminka nikdy žádnou SMS neposilala.
Tak jsem se obrátila na T-Mobile,kde mi bylo řečeno, že vidí že z daného čísla byla využita platební brána, ale nejsou mi schopni říct, o jakou bránu se jednalo a že to budeme muset zaplatit. V aplikaci jsem zjistila, že v příštím vyúčtování má krom tarifu (510kc) i nějaké platební služby (696kc). Zda se jedná o finální sumu, prozatím nevíme.
Přes operátora jsem ihned zablokovala onu M-platbu, o které jsem ani nevěděla že existuje (na to mi dnes operátor řekl, ze to je ve smlouvě při zakládání tarifu). Docela mě mrzí, že když nejspíš ví, že se takové věci dějí na to své zákazníky neupozorňují a nenabízí možnost, zda to zákazník nechce z bezpečnostních důvodů ihned vypnout.
Nevíme, zda nám s tím vůbec můžete nějak pomoct, ale nevidím důvod, proč by mamka měla platit nějakým podvodníkům, kteří zneužívají lidi. T-Mobile nám žádnou pomoc nenabídl, jen jsme dostali informaci, že ony opakované poplatky (x krát 99kc) musíme zaplatit.
|
Tweet |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu - společnost DIMOCO.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
S ohledem na vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.