Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.2.2022 jsem zakoupila 2 jízdenky HK-Chrudim, tzn. přes Pardubice-Rosice n.L., kde je již delší dobu výluka do Pardubice-Rosice n.L. Pokladní mě poslala přesto na 3. nástupiště i přes mé upozornění o výluce. Průvodčí mě (naštěstí, než se vlak rozjel) poslal z vlaku na autobus k Lidlu. (Řekl mi, že odjíždí za 10 min.! Jsem důchodkyně po operaci a měla jsem s sebou dítě a je to kus cesty!) Výlukové autobusy ale vždy stojí před nádražní budovou. Zeptala jsem se pro jistotu ještě řidiče stojícího autobusu před nádražím, zda jede do Rosic, odvětil, že ne a ať se zeptám koordinátora venku. Ten mi řekl také, že od Lidlu z H1.(To ale není Lidl, ale Terminál!) Tam žádný autobus nestál. Na Terminálu v informacích, kam jsem se také šla zeptat, nevěděli nic a řekli mi, že mám koordinátorovi dát do nosu, že všechny výluky jezdí jen od nádraží. Takže jsem musela zvolit jiný, podstatně dražší způsob dopravy, protože jsem dále z Chrudimi měla pokračovat autobusem do Bojanova. Jiný spoj by mi byl už pak na nic. Když jsem se odpoledne vrátila a chtěla vrátit nepoužité lístky, bylo mi to ještě ke všemu odmítnuto, že se lístky musí vrátit do 15 minut! To je tedy vážně vrchol arogance a výsměch cestujícím. Nejprve neinformovanost a zmatenost zaměstnanců, kteří cestující honí od čerta k ďáblu a nic neví a nakonec ani nechtějí vrátit to, co by mělo být samozřejmé a ještě s omluvou!
Nejde mi ani tak o peníze, i když jako důchodkyně obracím každou korunu, zvlášť v této době. Ale jde mi o to, aby se něco takového nestávalo. Aby již v pokladně dokázali dávat správnou informaci a u speciálního koordinátora přes výluky, tam je to opravdu na to proplesknutí, jak mi radil pán na informacích Terminálu. Žádám změnu v předávání informací o výlukách. Např. nějakou přehlednou tabuli s pravdivým popisem kdy a kde přesně tyto autobusy stojí a kdy je odjezd. A na autobusech také cedulky. A také, aby bylo možné zjevně nepoužité lístky vrátit celý den. Zvlášť, když k jízdě nedošlo kvůli jejich chybě.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.