Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55859Zpoždění vlaku 1049

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2022, před 3 lety

Veronika Slámová

Znění stížnosti

Nejprve jsem dostala SMS s tím, že se vlak ruší a nepojede. O hodinu později mi přišla další zpráva, kde stálo, že vlak má zpoždění 30 minut. Po 30 minutách následovala další půl hodina čekání. Když se vlak rozjel, bylo hlášeno, že vlak nebude zastavovat v Havlíčkově Brodě a ani ve Žďáře nad Sázavou. Takže cestující měli smůlu a museli jsme všichni vystoupit v Kolíně. Nevím, jak si RJ může dovolit toto oznámit až po vyjetí ze stanice a nezajistit náhradní dopravu. České dráhy mohou normálně zastavit všude, ale RJ ne z neznámého důvodu. Nejhorší zacházení se zákazníky, jaké jsem kdy zažila a RJ předběhl už i České dráhy v kategorii “Nejhorší služby roku”.


Produkt

Číslo vlaku 1049, ze směru Praha hl. nádraží do Žďáru nad Sázavou v 17:38 (17. 2. 2022)


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze a aby příště byla zajištěna náhradní doprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2022 13:37, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2022 23:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.