Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
pri zapnuti retezove pilky behem par okamziku vypne toto se opakuje stale a nelze nic uriznout.
elek.pilaBRENCHIE
vymena zbozi kolar jiri liberec 7 PSC 46007jestedska 374/21tel +420606053295
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
dobry den na zaklade informace firmy info@happykoala jasm balicek zaslal firmou noreply@dpd.cz c.objednavky 16095905 na adresu Megasplet d.o.o. Depo Brno71Herspicka 875/6a 600 10 Brno bohuzel dopravni spolecnost nenasla adresata a za poplatek 190Kc vratila neoprvenou zakazku zpet Pila byla zakoupena u firmyrumble ico08101906 Letni 76 krhova 75663 ojednavka18029 faktura 12215766 uhrazena 19.1.2022 s pozdravem Kolar
Pokud byla smlouva uzavřená se (= objednávka provedena u) společností Rumble corp. s.r.o., může spotřebitel uplatňovat všechny úkony (včetně uplatnění reklamace či vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy) na adresu:
Letní 76, Krhová, PSČ 75663.
Pokud společnost řádně nabízené plnění (např. vracené zboží) bezdůvodně v adrese svého sídla (výše uvedená adresa) nepřevezme, aby tím zmařila spotřebitelovo jednání, považuje se zásilka za doručenou (dle § 570 občanského zákoníku).
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
zasilka byla vracena bez komentare a neopravena
zasilka byla vracena bez komentare a neopravena
S ohledem na délku řešení stížnosti a automatickým reakcím společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.